کد خبر: ۲۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 18
جدیداً پشتی بسیاری از صندلی‌ها و مبل را می‌توان با استفاده از اهرم‌های مخصوص، عقب یا جلو کرد اما تنها دو گزینه‌ی محدود برای این مسئله تعریف شده است.

به گزارش آی تابناک : حال ال جی سعی کرده با همکاری یک برند مبل ایتالیایی، روند جدید در پیش گیرد. به همین دلیل از مبل هوشمند جدید خود به نام Colosseo رونمایی کرده است.

مبل هوشمند یاد شده در جریان نمایشگاه «مفهوم زندگی هوشمند» مربوط به سری کالاهای سیجنگچر ال جی، معرفی شده و در واقع جز معدود مبل‌های هوشمند جالب جهان به شمار می‌رود. ال جی برای آن که به صفت هوشمند این مبل معنا دهد، یک اسپیکر بلوتوثی و کنترلر لمسی در آن تعبیه کرده است.

علاوه بر این مبل هوشمند Colosseo قادر است که به تمامی دیوایس‌های خانه‌ی هوشمند کاربر وصل شود و نمایی از زندگی در آینده را برای وی به ارمغان آورد.

می‌توان این مبل را در ۵ حالت یا سناریو مختلف نگاه داشت و زاویه‌های کلی این مبل را دگرگون نمود. این ۵ حالت شامل مطالعه،استراحت،تماشای تلویزیون، گوش دادن به موسیقی و توقف یا pause می‌شود.

بدین ترتیب کاربر می‌تواند با استفاده از اپلیکیشن ال جی سیگنچر یا از طریق دستیار هوشمند گوگل در تلویزیون و اسپیکر ال جی، حالت‌های این مبل هوشمند را تغییر دهد.

نکته جالب در طراحی این مبل این است که Colosseo می‌تواند اولویت‌های کاربران مختلف را به یاد بسپارد و با شناخت آنها، حالت دلخواهشان را فراهم آورد. این مبل هوشمند به کمک تکنولوژی تشخیص صدای کاربر می‌تواند وی را بشناسد و حالتش را به دلخواه او در آورد.

در حال حاضر هنوز قیمت و زمان عرضه‌ رسمی این مبل هوشمند اعلام نشده و مشخص نیست Colosseo چه زمانی به بازار تجهیزات خانگی هوشمند، اضافه خواهد شد اما به احتمال قوی کاربران می‌تواند مبل هوشمند جدید ال جی را با صرف هزینه‌ای معادل ۴۰۰۰ دلار خریداری کنند چرا که مبل‌های دیگر رقبا، چنین قیمتی دارند.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار