کد خبر: ۲۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 17
هواوی در مراسم دیروز خود در شهر لندن از 4 گوشی هوشمند بالارده جدید خود رونمایی کرد. Mate 20 X آخرین گوشی این مراسم بود که تحت عنوان "گیمینگ" مخصوص کاربران بازی دوست معرفی شد.

به گزارش آی تابناک : Mate 20 X دارای یک صفحه نمایش 7.21 اینچی OLED که از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. رزلوشن این نمایشکر 2244x1080 پیکسل (FHD+) است و از HDR نیز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دارای یک ناچ به شکل قطره آب در قسمت بالایی خود است که دوربین سلفی در آن جای گرفته. چیپ‌ست تعبیه شده در این گوشی مانند پرچمداران سری میت 20، کرین 980 می باشد که با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و البته از کارت حافظه جدید هواوی، یعنی NM Card تا سقف 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند. دوربین سه گانه (با سنسور 40 مگاپیکسلی)، بلندگوی دوگانه و سیستم عامل اندروید پای که با رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی شخصی سازه شده، از دیگر مشخصات این گوشی می‌باشد.

ظرفیت باتری گوشی Mate 20 X میزان 5000 میلی‌آمپرساعت است. این گوشی گیمینگ از سیستم خنک کننده جدید مبتنی بر گرافن، برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. البته گیم‌پدی هم برای این گوشی عرضه شده است که می‌توانید تجربه گیمینگ بهتری را با آن داشته باشید. این گوشی از 26 اکتبر (4 آبان) در بازار اروپا به قیمت 899 یورو (1040 دلار) عرضه خواهد شد. میت 20 اکس در رنگ‌های Midnight Blue و Phantom Silver موجود می‌باشد . البته هنوز مشخص نیست که آیا با میزان حافظه و رم متفاوتی عرضه خواهد شد یا خیر. این همه آن چیزی است که تا این لحظه از گوشی گیمینگ هواوی می‌دانیم. در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی زیر را که اولین تجربه کار با گوشی  Huawei Mate 20 X است، تماشا بفرمایید و نظرات خود را در خصوص آن با ما به اشتراک بگذارید.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار