کد خبر: ۲۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 17
دو عضو جدید خانواده سرفیس یعنی سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2 که در رویداد 2 اکتبر مایکروسافت رونمایی شدند، اکنون در 10 کشور دنیا قابل سفارش هستند و در طی روزهای آینده به دیگر بازارهای دنیا نیز راه خواهند یافت. تغییرات این دو دستگاه در بخش ظاهری در مقایسه با نسل پیشین چندان زیاد نبوده، در نتیجه باید ببینیم آیا مایکروسافت قادر خواهد بود مشتریان بیشتری را به خرید ترغیب کند یا خیر؟

به گزارش آی تابناک : سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ‌تاپ 2 دو عضو جدید خانواده سرفیس هستند که در رویداد 2 اکتبر مایکروسافت همراه با سرفیس استودیو 2 و سرفیس هدفون رونمایی شدند. اکنون در فاصله دو هفته گذشته از رونمایی این دو دستگاه کاربران ساکن 10 کشور استرالیا، اتریش، کانادا، آلمان، ایرلند، ژاپن، نیوزیلند، انگلستان و آمریکا امکان تهیه دستگاه محبوب خود را خواهند داشت.

سرفیس پرو 6 در ظاهر یک تغییر مهم را به خود دیده و رنگ مشکی به رنگبندی آن نیز افزوده شده است. این تبلت هیبریدی به لطف پردازنده نسل هشتم اینتل از همیشه سریعتر و قدرتمندتر بوده و در عین حال عمر باتری بهتری در مقایسه با قبل را ارایه خواهد داد.

سرفیس لپ‌تاپ 2 نیز درست مانند سرفیس پرو 6 اکنون در رنگ مشکی قابل سفارش است. مایکروسافت علاوه بر رنگ مشکی رنگ خاکستری همیشگی سرفیس‌ها، آبی کوبالت، قرمز جگری را نیز برای این لپ‌تاپ خوش ساخت درنظر گرفته است. البته این شرکت دو روز پیش طی رویدادی در شهر پکن چین، نسخه صورتی سرفیس لپ‌تاپ 2 را نیز معرفی کرد که در حال حاضر صرفا در کشور چشم بادامی‌ها قابل خرید است.

سرفیس لپ‌تاپ 2 نیز درست مانند سرفیس پرو 6 به پردازنده نسل هشتمی سری Core اینتل تجهیز شده که در نتیجه این تغییر و بهینه‌سازی‌های مایکروسافت تا 85 درصد از نسل قبل سریعتر شده است. به نظر شما آیا مایکروسافت قادر است با این دو محصول جدید موفقیت رو به رشد برند سرفیس را تداوم بخشد؟ در بخش نظرات مانند همیشه منتظر شما عزیزان هستیم.


منبع : MSPU 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار