کد خبر: ۲۰۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 17
میزو نوت ۸، آخرین پرچمدار میزو در تاریخ ۲۵ اکتبر برابر با ۳ آبان‌ماه احتمالا با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر به‌صورت رسمی معرفی می‌شود.

به گزارش آی تابناک : براساس آخرین خبرها، میزو قصد دارد آخرین پرچمدار سری نوت خود موسوم به میزو نوت ۸ را در تاریخ ۲۵ اکتبر برابر با ۳ آبان‌ماه در مرکز هنرهای نمایشی پکن راس ساعت ۱۴:۳۰ به وقت محلی چین به‌صورت رسمی معرفی کند.

ظاهرا پیش از فرارسیدن تاریخ رونمایی، کمپین تیزر (teaser campaign) عکس جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر کرده است. کمپین تیزر یک کمپین تبلیغاتی است که معمولا پیش از معرفی یک محصول با تبلیغاتی کوچک، مبهم و البته چالش‌برانگیز سعی می‌کند اطلاعاتی را در مورد محصول در اختیار مصرف‌کنندگان قرار بدهد.

آخرین تصویر تبلیغاتی که از سوی کمپین تیزر برای گوشی پرچمدار بعدی میزو طراحی شده، تصویری تبلیغاتی و مربوط به «چالش افتادن ستاره‌ها» یا «falling star challenge» است که خبر از رویداد معرفی گوشی هوشمند بعدی میزو می‌دهد. چالش افتاده ستاره‌ها، چالشی است که در آن به‌نظر می‌رسد فرد زمین خورده است. در تصاویر مربوط به این چالش، فردی را مشاهده می‌کنید که تازه زمین خورده است و معمولا چهره‌ی فردی که به زمین افتاده، در تصویر نشان داده نمی‌شود. در تصاویر منتشرشده، تاریخ رونمایی میزو نوت ۸ مشخص شده است. به‌نظر می‌رسد باید منتظر میزو نوت ۸ با سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مشابه میزو ۱۶ باشیم. براساس آخرین اطلاعات منتشرشده انتظار می‌رود که گوشی هوشمند Meizu Note 8 دارای نمایشگر ۶ اینچی و رزولوشن  ۱۰۸۰×۲۲۸۰ پیکسل بوده و به‌همراه سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو معرفی شود.

همچنین انتظار می‌رود که میزو نوت ۸ با حافظه‌ی رم با ظرفیت ۶ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه شود. ماژول دوربین دوگانه‌ی آن از دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و سنسورهای دیگر میزو نوت ۸ شامل سنسور نور، سنسور مجاورتی، شتاب سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ خواهد بود. در متن پوستر مراسم معرفی میزو نوت ۸، عبارت National Optical Technology Expert دیده می‌شود. این توضیح می‌تواند مربوط به سنسور اثر انگشت نوری زیر نمایشگر باشد. باید تا تاریخ ۳ آبان‌ماه منتظر بمانیم تا ببینیم میزو قصد  دارد پرچمدار بعدی خود را با چه مشخصاتی به بازار معرفی کند. 





منبع : GADGETSNOW , جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار