کد خبر: ۲۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 16
سال 2016 بود که اپل برای اولین بار ویژگی مقاومت در آب و گرد و غبار را به آیفون ها اضافه کرد و آیفون 7 و 7 پلاس به استاندارد IP67 مجهز شدند.
به گزارش آی تابناک : برای سال 2017 و آیفون های 8 و 8 پلاس نیز همین استاندارد در نظر گرفته شد. اما در حالی که پیش بینی میشد آیفون های 2018 نیز به استاندارد IP67 مجهز باشند، اپل کاربران را غافل گیر کرد و آیفون 10 اس، 10 اس مکس و XR هر سه از استاندارد IP68 برخوردار شدند تا در مقابل آب و گرد و غبار مقاومت بیشتری داشته باشند. کمی بیش از یک ماه از رویداد اپل و معرفی آیفون های جدید میگذرد و حالا گمانه زنی ها در مورد نسل بعدی گوشی های این شرکت آغاز شده است. مینگ چی کو در یادداشتی تازه در مورد نسل بعد آیفون ها گفته است که میزان مقاومت آیفون های 2019 مانند نسل فعلی خواهد بود.

این تائیدیه چندان چیز عجیب و غافل گیر کننده ای نیست چرا که جدیدترین آیفون های اپل هم از بالاترین استاندارد مقاومت در برابر آب و گرد غبار برخوردارند و طبیعتا اپل استانداردی بالاتر را نمیتواند انتخاب کند. هر چند این کمپانی میتواند با افزایش مقاومت بدنه دستگاه، مقاومت آن در فشارهای بالاتر زیر آب را نیز افزایش دهد. هر چند مینگ چی کو چنین عقیده ای ندارد و به عقیده وی، باید همان استاندارد IP68 را با عمق نهایت 2 متر به مدت 30 دقیقه از آیفون های 2019 انتظار داشته باشیم.

از آنجایی که پیش بینی میشود اپل آیفون های سال آینده را با تغییرات نسبتا زیاد همراه کند، برای پیش بینی در مورد قابلیت ها و امکانات آنها هنوز بسیار زود است اما نمایشگر بدون حاشیه تقریبا برای آیفون های نسل بعد تضمین شده است اما زمان برای صحبت در مورد آیفون XR زود است. گوشی هوشمندی که ماه آینده معرفی شد، عرضه آن به خاطر کمبود پنل LCD تا اواخر ماه اکتبر به تعویق افتاد. بدین ترتیب اپل عرضه آیفون نسبتا ارزان قیمت خود را از 26 اکتبر آغاز خواهد کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار