کد خبر: ۲۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 16
مایکروسافت مدتی پیش خبر از بازگشت رویداد X018 در سال جاری داد که از هر نظر، رویدادی فوق العاده است اما ما تا به حال به طور دقیق نمی‌دانیم که از این رویداد چه انتظاری باید داشته باشیم و چه اطلاعاتی در آن می‌توانیم به دست بیاوریم. اما خب به لطف مایکروسافت توانستیم امروز اطلاعات بیشتری از این رویداد به دست بیاوریم که در ادامه با هم نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.
به گزارش آی تابناک : بی شک اولین گمانه زنی ما این است که شاهد نمایش بازی‌های از پیش معرفی شده‌ی ایکس‌باکس وان نظیر عنوان انحصاری Halo: Infinite باشیم و شاید شاهد نمایشی از برخی بازی‌های ترد پارتی این شرکت نیز باشیم. ممکن است شاهد نمایش بازی‌هایی از استودیوهای تازه تاسیس شده‌ی مایکروسافت باشیم و آن‌ها از اولین پروژه‌های خود پس از پیوستن به مایکروسافت رونمایی کنند. حتی ممکن است که این رویداد محل معرفی و نمایش به خدمت گرفتن یک یا دو استودیوی دیگر توسط مایکروسافت هم باشد.

اما خب تا این جا همه‌ی این‌ ها گمانه زنی و حدس است. اما خب مرور و بررسی چنین نکاتی باعث بالا رفتن هیجان ما برای این رویداد می‌شود. با این حال شعبه‌ ی مکزیک ایکس‌باکس تصمیم گرفته که یک سری اطلاعات کلی از چیزهایی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم ماه آینده در این رویداد ببینیم را در اختیار ما قرار داده است و یک ایده کلی از آن به ما داده. مایکروسافت در توییتر قول مهمان‌های ویژه و معرفی‌های جدید داده است که شاید بتوان این طور برداشت کرد که مایکروسافت قصد دارد چند بازی ترد پارتی جدید و همچنین یک سری معرفی تازه در این رویداد انجام دهد.

اما این که به طور دقیق این رونمایی‌ها چه چیز هایی هستند، هنوز کسی چیزی نمی‌داند اما خب می‌توانیم تا ماه آینده صبر کنیم تا خودمان اطلاعات کافی را از آن به دست بیاوریم. X018 در تاریخ ۱۹ آبان ماه سال جاری برابر با ۱۰ نوامبر ۲۰۱۸ میلادی در مکزیکو سیتی برگزار خواهد شد.




منبع : GAMINGBOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار