کد خبر: ۲۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 16
دو هفته پیش بود که اولین زمزمه ها در مورد زمان معرفی اسمارت فون جدید شیائومی Mi Mix 3 منتشر شد.
به گزارش آی تابناک : حالا این شرکت اولین تیزرهای رسمی برای معرفی محصول خود و زمان مراسم آن را منتشر کرده که تاریخ 25 اکتبر (سوم آبان ماه) را روی تقویم به ما نشان می‌دهند.

شرکت ها در دنیای موبایل به سمتی حرکت می‌کنند که هر روز شاهد معرفی و عرضه اسمارت فون هایی با درصد بالاتری از نسبت تصویر نمایشگر به بدنه روبرو می‌شویم. در این محصولات هر چه بیشتر از گوشی های نسل های قبل تلاش می‌شود تا با حذف مواردی از امکانات گوشی که در پنل جلوی آن قرار می‌گیرند به نسبت تصویر بالاتری دست یافت.

در نسل جدید گوشی ها مواردی مانند دکمه جلوی گوشی، بلندگوی کوچک مکالمه، سنسور های مجاورتی و بیومتریک، دوربین جلو، و بسیاری از امکانات دیگر حالا به نحوی مخفی و یا به مکان مناسب دیگر منتقل می‌شوند تا نمایشگر هر چه بیشتر از قبل بزرگتر شود و این عدد مهم بالاتر برود.


بعد از معرفی دو نسل از اسمارت فون های Xiaomi Mi Mix حالا نوبت به نسخه دوم از آن رسیده که پیش از این شایعاتی مبنی بر درصد کامل نسبت تصویر (100 درصد) منتشر شده بودند و شاید در سوم آبان هم با معرفی چنین گوشی روبرو شویم. البته شایعاتی هم منتشر شده اند که نمایشگر این گوشی را با اسلایدری در زیر آن محتمل می‌دانند، ترکیبی که در عین خلاقیت و جذابیت می‌تواند تفکر جدیدی در حوزه طراحی موبایل های نسل روز هم باشد.

جدای از موارد فوق در بخش های دیگر نیز شیائومی قصد دارد تا هوش مصنوعی را که این روزها بازار بسیار داغی هم دارد را به میکس 3 وارد کرده و حتی دکمه ویژه Xiao AI را نیز برای آن در نظر گرفته است که پیش از این در اسمارت فون Mi Mix 2S نیز استفاده شده بود و برای اولین بار رابط سخت افزاری ویژه ای برای دستیابی مستقیم به آن نیز در نظر بگیرد. به هر حال این گوشی می‌تواند بسیار جذاب باشد و بهترین کار این است تا چند روز دیگر نیز منتظر باشیم تا ببینیم میکس جدید چه ویژگی هایی خواهد داشت.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار