کد خبر: ۲۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 16
مدت زیادی نیست که پرچمدار جدید و موفق خانواده نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 به بازار عرضه شده است؛ حال شایعه هایی در مورد استفاده از صفحه نمایش AMOLED بزرگ‌تر با سایز 6.66 اینچ در گلکسی نوت 10 به گوشی می‌رسد.
به گزارش آی تابناک : سال 2019 برای سامسونگ بسیار مهم است، زیرا در این سال سامسونگ قرار است از اولین گوشی هوشمند قابل انعطاف در دنیا رونمایی کند؛ همچنین در کنار این محصول شگفت انگیز، گلکسی اس 10، گلکسی نوت 10 و دهمین سالگرد محصولات خانواده گلکسی سامسونگ قرار دارد.

در همین راستا، اخیراً شایعه‌هایی مبنی بر استفاده از صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.66 اینچی در گلکسی نوت 10 به همراه نسل جدید صفحه نمایش Super AMOLED سامسونگ به گوش می‌رسد. در حال حاضر گلکسی نوت 9 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی و آیفون 10 اس مکس دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی است؛ با توجه به این شایعه باید منتظر صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به این دو محصول باشیم و با توجه به روال فعلی پرچمداران بازار جهانی موبایل؛ به احتمال زیاد گلکسی نوت 10 از طراحی تمام صفحه و بدون حاشیه و سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش بهره خواهد برد.

اما پرچمدار بعدی سامسونگ که باید در ماه‌های آینده منتظر معرفی آن باشیم، گلکسی اس 10 است؛ که بر اساس اخبار منتشر شده، نسخه گلکسی اس 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.44 اینچی و نسخه اس 10 دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد بود. بدون شک این پرچمدار به عنوان اولین پرچمدار سامسونگ مجهز به سنسور اثر انگشت یکپارچه معرفی خواهد شد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار