تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 15
«مانی پاکیائو»، بوکسور، بسکتبالیست، بازیگر، خواننده و سیاستمدار فیلیپینی حالا می خواهد در عرصه ارزهای مجازی نیز شانس خود را آزمایش کند.

به گزارش آی تابناک : پاکیائو که یکی از سناتورهای مجلس کشورش به شمار می رود، به عنوان یکی از سرشناس ترین قهرمانان بوکس تنها کسی است که در ۸ وزن مختلف به قهرمانی جهان دست پیدا کرده است. وی در کودکی به خاطر فقر خانواده اش را ترک کرد اما نشریه فوربس به واسطه درآمد ۴۹۰ میلیون دلاری نام وی را در رده بیستمین ورزشکار پردرآمد تاریخ قرار داد.

این بوکسور افسانه ای که بسیاری او را با لقب «پکمن» می شناسند، قرار است با همکاری صرافی GCOX سنگاپور توکن «پک» را به بازار عرضه کند. به گفته مدیر روابط عمومی این صرافی تنها دلیل تاخیر در عرضه توکن های پک عدم تدوین کامل قوانین مربوط به عرضه اولیه ارزهای مجازی در «کمیسیون تبادل و امنیت فیلیپین» است.صرافی GCOXGCOX فعلا سرگرم مشورت با اعضای تیم پاکیائو برای تعیین حجم و نرخ ارز مجازی پک است و با نهایی شدن قوانین سازمان فیلیپینی، احتمالا تا دو ماه دیگر شاهد عرضه این رمزپول ها خواهیم بود.

پاکیائو سابقه همکاری با پلتفرم بلاکچین tGCO را نیز دارد. این پلتفرم به افراد مشهور اجازه می دهد توکن های مخصوص خود را تهیه کرده و از آن به عنوان ابزاری برای فروش محتوا به طرفداران استفاده کنند. این ورزشکار فیلیپینی مبلغ قابل توجهی را در نیز صرافی GCOX سرمایه گذاری کرده است.

GCOX علاوه بر توکن های پک، به دنبال ارائه ارز مجازی ویژه «مایکل اوون»، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و «جیسون درولو»، خواننده آمریکایی است.

یکی دیگر از قهرمانان برجسته بوکس که به فعالیت در حوزه بلاکچین و ارزهای مجازی روی آورده «فلوید می‌ودر» است که تا کنون در چندین تبلیغ برای ICOها حضور داشته است. می‌ودر هم در فهرست پردرآمدترین ورزشکاران تاریخ جایگاه هفتم را به خود اختصاص داده است.




منبع : STRAITS TIMES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار