کد خبر: ۲۰۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 15
هوآوی قصد دارد دو روز دیگر علاوه بر پرچمداران Mate 20 و Mate 20 Pro همچنین از یک گوشی هوشمند گیمینگ تحت عنوان Mate 20X پرده بردارد. این گوشی حالا در تصاویر زنده فاش شده است.

به گزارش آی تابناک : هوآوی قصد دارد 16 اکتبر (24 مهر) رویداد تازه‌ای ‌را برگزار کند و در خلال آن از تازه‌ترین پرچمداران Mate 20 خود پرده بردارد. به نظر می‌رسد Mate 20و Mate 20 Pro تنها پرچمداران اصلی این رویداد نباشند چراکه هوآوی چند روز پیش با انتشار تیزری از احتمال معرفی یک گوشی هوشمند گیمینگ تازه تحت عنوان Mate 20X هم خبر داد.

گوشی گیمینگ Mate 20X احتمالا از نظر طراحی ظاهری شبیه به یکی از گوشی‌های پرچمدار Mate 20 یا Mate 20 Pro به نظر می‌رسد اما در کنار آن قابلیت‌های منحصر به فردی هم بهره می‌برد. برای مثال، انتظار می‌رود گوشی مذکور صفحه نمایش بزرگ 7.2 اینچی از نوع OLED داشته باشد.

تصاویر زنده متعددی منتسب به این گوشی منتشر شده است و با توجه به آن‌ها به نظر می‌رسد که مانند دو پرچمدار دیگر سری Mate 20 در این گوشی گیمینگ هم شاهد تعبیه دوربین اصلی سه گانه درون ماژول مربعی شکل در پنل پشتی خواهیم بود.

گالری تصاویر (2 تصویر )

علاوه بر این انتظار می‌رود گوشی گیمینگ Mate 20X از پردازنده 7 نانومتری و سطح بالای HiSilicon Kirin 980 قدرت بگیرد و احتمالا در سه نسخه با حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایت معرفی شود. همچنین ممکن است شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند گیمینگ در سه نسخه با حافظه داخلی متفاوت 128، 256 و 512 گیگابایت باشیم.

باتری در محصولات گیمینگ بسیار مهم است و باید با ظرفیتی طراحی شود که در مقابل پردازش سنگین به خوبی دوام بیاورد اما هنوز نمی‌دانیم که گوشیMate 20X در این زمینه چگونه خواهد بود. وجود این گوشی تنها چند روز است که مورد تأیید قرار گرفته و پیش از آن اصلا اطلاعاتی درباره‌اش منتشر نشده است. البته برخی خبرگزاری‌ها به احتمال معرفی یک نسخه سطح بالای سوم از این سری اشاره کرده و از آن تحت عنوان Mate 20 Porsche Design یاد کرده بودند. در این گزارش‌ها به احتمال تعبیه حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش هم اشاره شده بود. به طور کلی اغلب گزارش‌های مختلف در این باره مدعی شده بودند که Porsche Design از دو نسخه دیگر سطح بالاتر خواهد بود. تا دو روز آینده شاهد رونمایی رسمی از این سری پرچمداران تازه خواهیم بود و امیدواریم هوآوی در رویداد معرفی همه اطلاعات مرتبط را منتشر کند.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار