کد خبر: ۲۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 14
hTC وضعیت مالی چندان جالبی ندارد و در سخت‌ترین شرایطی است که تا به امروز تجربه کرده، اما این باعث نمی‌شود که این کمپانی تایوانی دست از دنبال گشتن و پیدا کردن راه‌های جدید برای کسب درآمد نباشد. یکی از راه‌های جالبی که این کمپانی تصمیم به شروع آن گرفته است، تولید گوشی‌های هوشمند مبتنی بر بلاک‌چین می‌باشد، این گوشی Exodus نام دارد.
به گزارش آی تابناک : احتمالاً شما هم مانند ما الان به این فکر می‌کنید که چه چیزی در خصوص یک گوشی هوشمند مبتنی بر بلاک‌چین ویژه و منحصر به فرد است؟ خوشبختانه پاسخ این سوال، به زودی مشخص می‌شود. اچ‌تی‌سی به تازگی اعلام کرده است رویداد ویژه‌ای برای معرفی گوشی Exodus در نظر گرفته است که 22 اکتبر (30 مهر ماه) برگزار خواهد شد. یعنی کمتر از 10 روز دیگر به این رویداد باقی مانده و سازنده این گوشی آن را از طریق تیزری در صفحه جدید اینستاگرام با نام htc.exodus اعلام کرده است. به نظر میرسد که این صفحه به طور ویژه برای گوشی بلاک‌چین hTC و مراسم آن ایجاد شده باشد.

از آنجاییکه که تیزر منتشر شده اطلاعات زیادی در خصوص دستگاه آینده اچ‌تی‌سی به ما نمی‌دهد، ما تنها به اطلاعاتی که توسط Phil Chen مدیر پروژه hTC در رابطه با اگزودوس می‌دانیم استناد می‌کنیم. گوشی رمزنگاری اساساً به عنوان یک کیف پول سخت‌افزاری بسیار امن برای ارزهای مجازی مانند بیت‌کوین و اتریوم عمل خواهد کرد. نرم افزار این گوشی براساس اندروید خواهد بود، اما پروتکل‌های امنیتی و برنامه‌های جانبی برای مدیریت و رسیدگی رمزنگاری جهت مدیریت امن سکه‌های گران‌بهای مجازی در نظر گرفته شده است. فیل چن همچنین اعلام کرده است که این گوشی در حدود 1000 دلار قیمت خواهد داشت. بنابراین باید بیصبرانه تا روز دوشنبه هفته آینده منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گوشی گرانقیمت hTC واقعاً تفاوتی با دیگر گوشی‌های موجود در بازار خواهد داشت و آیا این تفاوت‌ها آنقدر ارزشمند هستند که ارزش هزینه 1000 دلاری را داشته باشند یا خیر. پیش بینی شما در این رابطه چیست؟




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار