کد خبر: ۲۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 14
جدیدترین عضو‌خانواده A سامسونگ یعنی Galaxy A6s مقابل دوربین رفت.

به گزارش آی تابناک : این روزها، سامسونگ بشدت مشغول ساخت محصولاتی میان رده و یا بالارده با مشخصاتی قابل توجه است؛ چندی پیش بود که این شرکت از Galaxy A7 و Galaxy A9 جدید با دوربین‌های سه گانه و چهارگانه رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها درحال کار بر روی عضوی جدید از خانواده A هستند. در واقع امروز تصاویری تازه از تلفن هوشمند Galaxy A6s با رنگ‌بندی متفاوت منتشر شده است که در ادامه، نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت. مانند همیشه، در ادامه با ما همراه شوید. 

این تلفن هوشمند که در چین، احتمالا با نام Galaxy A6s عرضه شود، امروز مقابل دوربین رفته است و در این تصاویر منتشر شده، شاهد مواردی قابل توجه هستیم. اول از همه، می‌توان دوربین دوگانه قرار گرفته به شکل عمودی را مشاهده کرد که در کنار فلاش LED دوگانه قرار گرفته است. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه قرار گرفته است که به شکل عجیبی، شکل متفاوت تری نسبت به سنسور اثر انگشت سایر محصولات سامسونگ دارد؛ در واقع به نظر می‌رسد که تیم طراحی این شرکت ژاپنی، هرکدام بر روی ایده خاصی تمرکز دارند. در نهایت مانند هر تلفن هوشمند دیگری که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده، این محصول نیز از بدنه شیشه‌ای استفاده ‌کرده و به نظر در چهار رنگ مشکی، قزمز، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

در بخش جلوی دستگاه شاهد نمایشگری بزرگ و کشیده هسیتم و مانند سایر محصولات سری A به صورت تخت طراحی شده است. نکته جالب اینجاست جه برخلاف سایر محصولات سامسونگ با حاشیه کم اطراف نمایشگر، Galaxy A6s از حاشیه‌ای هم رنگ با پنل پشتی دستگاه استفاده کرده که در نوع خود انتخابی جالب است. از مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری و اندروید ۸.۱ اوریو اشاره کرد. انتظار داریم که این محصول در تاریخ ۲۴ اکتبر به طور رسمی رونمایی شود. 





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار