کد خبر: ۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 14
عنوان For Honor از استودیوی یوبی‌سافت، به زودی یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت خواهد کرد. حال به تازگی و قبل از انتشار این به ‌روزرسان، استودیوی سازنده اعلام کرده که بازی از زمان انتشار خود در فوریه سال گذشته میلادی، بیش از 15 میلیون بازی‌باز را به خود جذب کرده است. بدیهی است که این رقم، شامل آمار بازی‌بازانی که به صورت روزانه یا ماهانه فعال بوده‌اند نمی‌شوند، با این وجود هنوز هم می‌توان آن را رکوردی فوق‌العاده به شمار آورد.
به گزارش آی تابناک : به‌روزرسان Marching Fire بازی، در تاریخ سه شنبه 24 مهر ماه 1397 (16 اکتبر 2018 میلادی) عرضه خواهد شد. جدای از حالت Breach mode که در آن دو تیم مخالف یا در نقش مهاجم و یا در نقش دفاع از قلعه در برابر مهاجمان، بازی خواهند کرد، چهار قهرمان جدید که بخشی از فرقه Wu Lin هستند، بهبودهای فراوان در زمینه‌های کیفی (شامل بهبودهایی در جلوه‌های بصری و طراحی بازی) و غیره نیز از دیگر محتویات این به‌روزرسان بزرگ خواهند بود.

همچنین Arcade Mode نیز به بازی اضافه می‌شود که در آن به صورت تک نفره یا به صورت co-op مقابل حریفانی با هوش مصنوعی و با سختی‌ها و بهبودهای متفاوت، مبارزه خواهید کرد. برای به دست آوردن این محتویات و قهرمانان جدید، بازی‌باز باید هزینه‌ای 30 دلاری را برای خرید بسته گسترش دهنده Marching Fire بپردازد.

شایان ذکر است که این قهرمانان جدید برای آن دسته از بازی‌بازانی که قصد خرید بسته گسترش دهنده را ندارند، از تاریخ سه شنبه 8 آبان ماه 1397 (30 اکتبر 2018 میلادی) با واحد پول درون بازی قابل بازی خواهند بود. علاوه بر این، شما می‌توانید خود بازی به همراه بسته Marching Fire که تحت عنوان For Honor: Marching Fire Edition شناخته می‌شود را با قیمت 60 دلار خریداری نمایید.

عنوان For Honor در حال حاضر، بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.




منبع : gaming bolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار