کد خبر: ۲۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 13
عنوان Red Dead Redemption که احتمالا گل سرسبد بازی‌های منتشر شده در سال جاری و یا حتی نسل هشتم است، اخیرا اطلاعات بسیار زیادی دریافت کرده است. در این بخش قصد دارم شما را با آخرین خبرهایی که از این بازی به دستم رسیده همراه کنم که در آن می‌توانید اطلاعات زیادی از بخش‌هایی نظیر حیوانات لجندری، نحوه تهیه بلیط برای سوار شدن به قطار، گشت و گذار، تغییر در دیالوگ‌های NPCها در صورت خاموش بودن مینی مپ، تماشای تئاتر و چیزهای دیگر به دست بیاورید.
به گزارش آی تابناک : اخیرا حساب کاربری Rockstar Intel توییت‌های بسیار زیادی از بازی Red Dead Redemption 2 به انتشار رسانده و جزئیات بسیاری از این بازی در اختیار ما قرار داده است.

به عنوان مثال زمانی که به شکار می‌پردازید، طعمه شما یک رتبه بندی بین ۱ تا ۳ ستاره دریافت خواهد کرد که این موضوع روی کیفیت و قیمت گوشت شکار شده تاثیر گذار خواهد بود. همچنین از هر نوع حیوان هم یک نوعِ لجندری وجود خواهد داشت که می‌تواند برای به دست آوردن و ساخت لباس‌های کم‌یاب مورد استفاده قرار بگیرد. یکی دیگر از نکات قابل توجه و جالبی که در اطلاعات تازه‌ی به دست آمده از این بازی متوجه شدیم، دیالوگ‌ها و مکالماتی است که شما می‌توانید با اعضای گروه خود در کمپ‌ها داشته باشید. پس باید دقت زیادی در این مکالمات داشته باشید چرا که در بین گفت‌ و گوها آن‌ها در مورد آیتم‌هایی که در دنیای بازی مخفی شده‌اند صحبت می‌کنند و نادیده گرفتن صحبت‌های آن‌ها و نصیحت‌هایشان مانع از این می‌شود که شما این آیتم‌ها را به دست آورید.

برای بخش حمل و نقل هم شخصیت اصلی این بازی یعنی آرتور مورگان (Arthor Morgan) مجبور نیست که همیشه اسب بدزدد. گاهی اوقات غریبه‌هایی که از کنارتان عبور می‌کنند آدرس چیزی را می‌دهد که در دهکده انتظار شما را می‌کشند. به هر حال زمانی که سوار قطار می‌شوید، باید مطمئن شوید که حتما بلیط تهیه کرده‌اید در غیر این صورت قانون در برابر شما خواهد ایستاد. همچنین زبان‌هایی که در مناطق بازی پشتیبانی می‌شوند را هم راکستار تعیین کرده است.

در ادامه اطلاعات تازه‌ای که از دنیای بازی Red Dead Redemption 2 به دست آمده است، مشخص شده که چرا راکستار همیشه پرچمدار بازی‌های جهان آزاد بوده و با عرضه هر کدام از بازی‌های خود استانداردهای جدیدی نه تنها به سبک اکشن وارد کرده بلکه صنعت بازی‌های ویدیویی را هم به شدت تحت تاثیر قرار داده و باعث تحول و دگرگونی آن شده است. در این جا چند نمونه دیگر از اطلاعات تازه‌ی این بازی را با هم بررسی می‌کنیم تا واقعا بفهمید که چرا این مقدمه را خدمتتان عرض کردم.

چند روز پیش خبری به انتشار رسید که اعلام می‌داشت شما می‌توانید در طی بازی انتخاب کنید که کدام یک از HUD های تصویر را خاموش کنید. یکی از آن‌ها مینی مپ بازی بود که در بسیاری از بازی‌های جهان آزاد دیگر نیز این اجازه به شما داده می‌شود و در حقیقت این گزینه‌ای است که در اختیار شما قرار دارد و شما می‌توانید انتخاب کنید که از آن استفاده کنید یا خیر. اما همیشه روشن نگه داشتن گزینه مینی مپ پیشنهاد بهتری است چرا که دنیای چنین بازی‌هایی طوری طراحی شده که گشت و گذار و رفتن از نقطه‌ای به نقطه دیگر بدون کمک و راهنمایی مسیر یاب یا همان مینی مپ کمی دشوار به نظر می‌رسد. مدتی پیش شنیده شد که در Red Dead Redemption 2 در صورت غیر فعال کردن مینی مپ NPCها به شما برای رسیدن به مقصد خود کمک می‌کنند و مسیر را به شما نشان می‌دهند؛ نظیر چیزی که در بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild نیز دیده بودیم. اما خب این خبر به‌روزرسانی شد و مشخص شد که چنین چیزی صحت ندارد و NPC ها در هر صورت شما را برای رسیدن به مقصد خود راهنمایی می‌کنند.

همینطور در خبری دیگر هم اعلام شده بود که شما می‌توانید در این بازی باز هم مثل Breath of The Wild به آشپزی کردن بپردازید. این کار طبیعتا توسط آرتور مورگان امکان پذیر خواهد بود. بر این اساس گوشت‌هایی که او از طریق شکار کردن به دست آورده است را می‌تواند به شیوه‌های مختلفی بپزد.

خبرهای دیگر این بازی نشان می‌دهد که جلدهای چرمی هفت تیر و تپانچه می‌توانند تنوع تیر اندازی کردن شما را تحت تاثیر قرار دهند. تپانچه‌هایی که در یک دست قرار می‌گیرند و همینطور تفنگ‌های ساچمه‌ای و هفت‌تیرها همه و همه در این بازی قابل استفاده هستند که تنها بخش کوچکی از سلاح‌های این بازی را تشکیل می‌دهند اما برای این که دومین سلاح خود را هم در دست بگیرید نیاز به یک جلد چرمی دیگر برای نگه داشتن هفت تیر و تپانچه خود دارید. اگر می‌خواهید از قدرت بسیار بیشتری برای از بین بردن دشمنان بهره مند شوید، استفاده از این گزینه را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنم.

شما می‌توانید شخصی‌سازی‌های بسیاری هم روی سلاح‌های خود انجام دهید. از تغییرات ظاهری و استفاده از چوب و فلزهای مختلف در بدنه سلاح‌ها گرفته تا بهبودهای اجرایی برای بالا بردن قدرت و یا میزان دور بردی و دقت آن‌ها همه از گزینه‌های قابل استفاده هستند. به عبارت دیگر شما می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید سلاح خود را شخصی‌ سازی کنید. حتی گفته شده که درصورتی که سلاح شما فلزی باشد، پس از عبور شما از آب زنگ می‌زند که احتمالا در کیفیت آن هم تاثیر گذار خواهد بود.

یکی دیگر از اطلاعات جالب این بازی که تازه منتشر شده این است که شما می‌توانید در نقش آرتور مورگان هر جایی و روی هر نیمکتی که دوست دارید بنشینید و به مکالمات مردم برای به دست آوردن اطلاعات مختلف گوش دهید. همینطور شما می‌توانید در هنگام تماشای تئاتر بازیگران آن را تشویق و یا هو کنید و یا حتی در صورت عدم رضایت پول خود را پس بگیرید. شما حتی می‌توانید جان مارستون (John Marston) که شخصیت اصلی این بازی در نسخه اول آن بود را با زخم‌هایش آزار و اذیت کنید (که فکر نمی‌کنم کسی این کار را انجام دهد چون جان مارستون را تقریبا همه دوست دارند و با احترام کامل با او برخورد می‌کنند).

در رد دد ردمپشن ۲ NPC ها بسته به نوع رفتار شما و اعمالی که انجام  داده‌اید، خاطرات منحصر به فرد خودشان را از شما خواهند داشت. به عنوان مثال شما می‌توانید در یک سالن دعوا به راه بیاندازید و با دیگران درگیر شوید، و پس از آن متصدی آن مکان هم ممکن است شما را به انجام رفتار دوستانه دعوت کند، به شما بگوید که مکان را ترک کنید و یا مجریان قانون را خبردار کند.

نزدیک به دو هفته پیش بود که خبری منتشر شد که اعلام می‌داشت بازی Red Dead Redemption 2 نیاز به چیزی حدود ۱۰۵ گیگابایت فضا روی کنسول شما دارد اما پس از مدتی مشخص شد که این خبر نادرست است. کمی بعد یکی از کاربران در انجمن‌های PSN Profiles لیست تروفی/اچیومنت‌های این بازی را فاش کرد (که ما به دلیل جلوگیری از لو رفتن بازی آن را برای شما قرار ندادیم) و نحوه دستیابی به هر یک از آن‌ها را هم تقریبا مشخص کرد و راهنمایی کوچکی کرد. همان کاربر مدتی بعد خبر از این داد که حجم مورد نیاز این بازی در حقیقت ۵۰ گیگابایت است و ادعاهای قبلی را رد کرد. وی همچنین اعلام کرد که این بازی یک بهبود دهنده ۳ گیگابایتی هم در زمان عرضه خود نیاز دارد که احتمالا هر چه به زمان عرضه این بازی نزدیک‌تر شویم، این حجم بیشتر می‌شود.

علاوه بر این Rockstar Intel ادعا کرد که ۱۰۵ گیگابایت حافظه مورد نیاز "یک عدد اغراق آمیز بوده است” که فقط برای اطمینان حاصل کردن از این که شما فضای کافی برای دریافت این بازی در اختیار دارید، منتشر شده بود. آن‌ها همچنین اعلام کردند که نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو و یا هر کدام از نسخه‌های دیگر این بازی (منظور نسخه‌های نسل هشتمی در مقایسه با نسخه‌های میان نسلی است) هیچ تفاوتی از نظر میزان حجم نخواهند داشت.

نکته مهم اینجا است که هم ۱۰۵ گیگابایت و هم ۵۰ گیگابایت به همراه ۳ گیگابایت بهبود دهنده در روز عرضه این بازی، هیچ یک درست نبوده‌اند و راکستار هر دو را رد کرده. حقیقت این است که هر کسی که این بازی را در اختیار می‌گیرد، عددی از حجم این بازی اعلام می‌کند که هیچ کدام از آن‌ها تا اعلام رسمی مایکروسافت، سونی یا خود راکستار سندیت و رسمیت ندارند.

به هر حال ما به‌زودی در تاریخ ۴ آبان ماه برابر با ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی از صحت همه این موضوعات مطلع خواهیم شد و خواهیم فهمید که کدام یک درست و کدام یک نادرست بوده‌اند. پس همچنان در روزهای آتی هم با وینفون همراه باشید تا از آخرین خبرها و اطلاعات بازی Red Dead Redemption 2 مطلع شوید.





منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار