کد خبر: ۲۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۰ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 11
سال‌ها گذشت و سونی سرانجام تصمیم گرفت به کاربران پلی‌استیشن اجازه دهد تا نام کاربری خود را در شبکه PSN تغییر دهند. قابلیتی که از مدت‌ها قبل انتظار آن را می‌کشیدیم در نسخه بتا به‌زودی برای کاربرانی که عضو طرح PlayStation Preview Program هستند عرضه می‌شود. البته تصمیم بر آنست که سال 2019 این امکان در اختیار همه کاربران به صورت عمومی قرار بگیرد.

به گزارش آی تابناک : این قابلیت و چرایی وجود آن بسیار ساده است. سرانجام این امکان وجود خواهد داشت که شما بتوانید اشتباه دوران سر جوانی خود را که مثلاً PSN آیدی خودتان xoXO_jo0jo02012_xoXO را انتخاب کرده بودید را جبران کنید و یک نام عادی برای خودتان انتخاب کنید و شاید هم برعکس! البته بدون آنکه کل اکانت و دوستان‌تان در این شبکه را از دست بدهید. کاربرانی که تصمیم به تغییر شناسه خود بگیرند، گزینه‌ای وجود خواهد داشت که می‌تواند نام کاربری قدیمی آنها را در کنار نام جدید نشان دهد، بدین ترتیب دوستان می‌توانند تشخیص دهند که آنها چه کسی هستند. اما اگر شما تصمیم بگیرید که نام قدیمی‌تان در کنار نام جدید نمایش داده شود، بنابه‌دلایلی شما دیگر نمی‌توانید آن را مخفی کنید.

به گفته سونی، در عرضه آزمایشی این قابلیت در طرح preview program، کاربران می‌توانند هر چند بار که می‌خواهند نام کاربری خود را تغییر دهند. اولین بار رایگان است اما از دفعه دوم هر بار باید 9.99 دلار بپردازند. این مبلغ برای کاربران پلی‌استیشن پلاس 4.99 دلار می‌باشد. سونی اعلام کرده است که امکان تغییر نام کاربری برای همه PS4هایی امکانپذیر است که بعد از اول آپریل سال 2018 خریداری شده‎اند . در آن زمان جزء اکثریت بازی‌های پرطرفدار PS4 بوده‌اند و احتمالا این امکان برای بازی‌های PS4، PS3 و PS Vita وجود نداشته باشد.

نسخه بتا این قابلیت در ماه نوامبر 2018 ارائه می‌شود و زمان عرضه عمومی آن برای همه دستگاه‌های PS4 در اوایل سال 2019 خواهد بود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار