کد خبر: ۲۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 11
بعد از تصمیم اپل در راستای حذف جک هدفون از دیوایس هایش و جایگزین کردن آن با تجربه صوتی وایرلس ایرپادها، جامعه تکنولوژی مدتی است که سوالی مهم از خود می پرسد؛ آیا زمان آن رسیده که با پورت محبوب مان خداحافظی کنیم؟ حالا بنابر گزارش های تازه، پاسخ سامسونگ به این سوال مثبت است.

به گزارش آی تابناک : ET News، یکی از خبرگزاری های موثق کره ای که پیشتر بسیاری از برنامه های آتی سامسونگ را به درستی فاش کرده در گزارش اخیر خود می نویسد که به هنگام عرضه گلکسی نوت 10 طی سال آتی میلادی و یا در دیرترین زمان ممکن، به هنگام عرضه گلکسی اس 11 در سال 2020 دیگر خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نخواهد بود.

بازار ایرفون های وایرلس طی چند سال اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده و شاید به همین خاطر باشد که سامسونگ هم به کنار گذاشتن این پورت آنتیک تن می دهد؛ پورتی که از دهه 1950 میلادی تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به بخشی از گزارش که می گوید آداپتور جک هدفون به USB-C در بسته بندی دیوایس های آتی قرار خواهد گرفت، به نظر می آید که سامسونگ هم از رویه رقبا در استفاده از دانگل های گوناگون پیروی خواهد کرد.

با توجه به تمام این ها، گلکسی اس 10 احتمالاً آخرین پرچمدار سامسونگ باشد که همراه با جک هدفون از راه می رسد. باید افزود در حالی که دو کمپانی بزرگ تولیدکننده موبایل های هوشمند حالا تصمیم به کنار گذاشتن جک هدفون گرفته اند، به نظر می رسد که این تکنولوژی در حال سپری کردن آخرین روزهای خود باشد.



منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار