کد خبر: ۲۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 11
ماموران پلیس راه باید در جایی بایستند که امکان رویت ‌شان از سوی رانندگان وجود داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره گشت‌ های راهوری که در کمین متوقف می‌ شوند تا خودرو‌های در حال تردد را نظارت کنند، گفت: ایستادن خودرو‌ها در کمین ممنوع است و با آن‌ ها برخورد قاطع خواهد شد.
گشت‌ های راهوری
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره گشت‌ های راهوری که در کمین متوقف می‌ شوند تا خودرو‌های در حال تردد را نظارت کنند، گفت: ایستادن خودرو‌ها در کمین ممنوع است و با آن‌ ها برخورد قاطع خواهد شد.
گاهی در جاده‌ های کوهستانی به دلیل پیچ و خم جاده رانندگان گمان می‌ کنند که ماموران پلیس در پیچ‌ ها کمین کرده‌ اند در حالیکه اینطور نیست اما نمی‌ توان در مورد جاده‌ های کوهستانی کار دیگری کرد.
سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت در حاشیه مراسم صبحگاه عمومی نیروی انتظامی تهران بزرگ ، با اشاره به این‌ که هزینه جرائم رانندگی در داخل شهر‌ها به شهرداری ‌ها و در بیرون از شهر‌ها به وزارت راه و شهرسازی تعلق می ‌گیرد، اعلام كرد: این موضوع هیچ‌ گونه ربطی به نیروی انتظامی ندارد.
وی در ادامه با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس از مرکز فوریت‌ های پلیس ۱۱۰ و مرکز کنترل ترافیک پلیس تهران بزرگ، گفت: در این بازدید گزارشی در خصوص اقدامات صورت گرفته پلیس تهران بزرگ به نمایندگان ارائه شد.
سردار رحیمی در خصوص ترافیک شهر تهران افزود: خودرو‌هایی که در شهر تهران تردد می‌ کنند، چهار برابر  بیشتر از ظرفیت راه‌ های موجود در این شهر هستند.
رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه با شروع مدارس افزایش ۳۰ درصدی ترافیک را شاهد بودیم، گفت: با وجود این خوشبختانه هیچ‌ گونه مشکلی برای مردم به وجود نیامد.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار