کد خبر: ۲۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 11
طی رویداد 2 اکتبر مایکروسافت در شهر نیویورک، پانوس پانای از سرفیس هدفون اولین هدفون مایکروسافت با برند سرفیس رونمایی کرد. محصولی با طراحی بسیار خلاقانه و البته قابلیت‌هایی متفاوت با بسیاری از دیگر نمونه‌های موجود در بازار که باعث شگفتی بسیاری از کاربران شد. در زمان رونمایی از محصول صرفا قابلیت‌ها و قیمت آن مشخص شده بود، اکنون زمان عرضه این هدفون به بازار نیز مشخص شده است.

به گزارش آی تابناک : اولین هدفون مایکروسافت که با طراحی خاص تیم سرفیس ساخته شده در رویداد 2 اکتبر این شرکت در شهر نیویورک رونمایی شد. سه شنبه هفته گذشته صرفا ویژگی‌ها و قیمت این محصول مشخص شده بود، اکنون با گذشت چند روز از رونمایی هدفون، زمان عرضه آن به بازار و برخی از جزییات باقی مانده نیز مشخص شده است.

سرفیس هدفون با قابلیت تغییر 13 سطح نویز کنسلیشن قادر است نظارت بسیار دقیقی بر میزان صدای ورودی از محیط به گوش کاربر بدهد. در حقیقت این هدفون را باید اولین نمونه از این جهت در دنیا دانست، چرا که هدفون‌های نویز کنسلیشنی که تاکنون وارد بازار شده‌اند صرفا دارای حالت فعال یا غیرفعال این قابلیت بودند. تغییر میزان صدای ورودی از محیط به گوش کاربر توسط یک دایلر روی کاپ سمت چپ این هدفون روگوشی صورت می‌گیرد. مکانیزمی که بیش از هر چیز یادآور عملکرد سرفیس دایل مایکروسافت است و از این حیث ظاهری بسیار خاص به دستگاه بخشیده است.

با این ویژگی خاص عملا سرفیس هدفون گزینه‌ای بسیار خوب برای کارمندان و طراحان شاغل در دفاتر شلوغ خواهد بود که مایل هستند تا در محیطی آرام، کار خود را ادامه دهند. این هدفون دارای 4 میکروفون برای مکالمه و 4 میکروفون نویز کنسلیشن بوده و قادر است تا 30 دسی بل صدای محیط را کاهش داده تا محیطی آرام برای کاربر ایجاد شود.

سرفیس هدفون دارای درایورهای 40 میلیمتری با حداکثر میزان 115 دسی بل است، قابلیت جالب دیگر آن امکان توقف یا پخش اتوماتیک موزیک بوده که عملا کاربر را با محصولی کاملا هوشمند مواجه کرده است. شارژ این هدفون توسط درگاه USB-C صورت گرفته که با یکبار شارژ، هدفون قادر است تا 15 ساعت موسیقی به‌صورت بلوتوث یا 50 ساعت با اتصال سیم، پخش کند. شارژ کامل هدفون نیز در مدت زمان 2 ساعت صورت می‌گیرد که با توجه به مدت زمان پخش دستگاه رقمی کاملا مناسب به‌نظر می‌رسد. اتصال سیمی هدفون به دستگاه توسط جک 3.5 میلیمتری صورت می‌گیرد که به رغم حذف در بسیاری از گوشی‌های هوشمند، همچنان محبوب‌ترین گزینه در میان کاربران نقاط مختلف جهان است.پشتیبانی از کورتانا دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت از دیگر ویژگی‌های برجسته این هدفون به‌شمار می‌آید. تمامی این امکانات البته هزینه کمی نخواهد داشت، مایکروسافت برچسب قیمتی 350 دلاری را برای Surface Headphone درنظر گرفته که عملا این محصول را در کلاس قیمتی مشابه با هدفون‌های Bose و بنگ اند اولفسن قرار می‌دهد. این هدفون با دستگاه‌های ویندوز 10، اندروید و ios سازگار بوده و شخصی‌سازی صدای هدفون توسط اپلیکیشنی که در زمان عرضه هدفون وارد استورهای سه سیستم عامل خواهد شد، امکان‌پذیر خواهد بود.

همان‌طور که در ابتدای خبر اشاره شد، یکی از موارد دیگری که اخیرا در مورد این محصول مشخص شده زمان عرضه آن است. اگر به مایکروسافت استور مراجعه کنید تاریخ آغاز پیش فروش محصول 15 نوامبر 2018 مشخص شده است که تنها چهار روز بعد یعنی از 19 نوامبر ارسال آن شروع خواهد شد. با این حساب خریداران و علاقه‌مندان به این محصول قادر خواهند بود پیش از آغاز تعطیلات سال نو میلادی سرفیس هدفون خود را تحویل بگیرند.

پانوس پانای مدیر تیم سرفیس و بخش دستگاه‌های مایکروسافت پس از معرفی این هدفون عنوان داشته بود که توسعه سرفیس هدفون بیش از سه سال طول کشیده است و آن را یکی از محصولات رویایی خود در حال حاضر معرفی کرده است. نظر شما در مورد این سرفیس جدید چیست؟ روند تکمیل اکوسیستم سرفیس‌های مایکروسافت را چطور ارزیابی می‌کنید؟




منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار