کد خبر: ۲۰۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 11
اصلی ترین مزیت رقابتی موبایل های پیکسل همیشه دوربین بوده و گوگل هم به خوبی از این نکته اطلاع دارد. این کمپانی شب گذشته و در مراسم معرفی سری پیکسل ۳ علاوه بر قابلیت های جدید دوربین از همکاری با عکاسی مشهور خبر داد که پیش از این آیفون را بهترین دوربین موبایل می دانست.

به گزارش آی تابناک : این عکاس برجسته که «آنی لیبویتز» نام دارد، تا کنون از صدها شخصیت مهم و معروف عکاسی پرتره انجام داده و از صاحب نظران عکاسی به شمار می رود.

گوگل در مراسم مذکور تاکید کرد لیبویتز پیش از این با هیچ دوربین یا موبایل مخصوصی همکاری مستقیم نداشته؛ هرچند این ادعا درست است اما لیبویتز در سال ۲۰۱۱ آیفون ۴ اس را دوربین فوری مورد علاقه اش خوانده بود که همیشه در دسترس بوده و استفاده از آن آسان است. دوربین پیکسل ۳به احتمال قریب به یقین لیبویتز در سال های گذشته پیشنهادهای بسیاری را برای همکاری از سوی کمپانی های فناوری داشته و انتخاب پیکسل ۳ را می توان ناشی از کیفیت دوربین آن دانست. این عکاس حرفه ای قرار است طی پروژه ای به سراسر آمریکا سفر کرده و با استفاده از پیکسل ۳ پرتره های متعددی را از افراد و مکان های الهام بخش به ثبت برساند.

گوگل علاوه بر همکاری با لیبویتز به روش های دیگری برای اثبات کیفیت دوربین پیکسل ۳ متوسل شده که از این میان می توان به همکاری با نشریه معتبر «کوندِی نست» اشاره کرد که در بسیاری از شهرهای بزرگ از جمله نیویورک، شیکاگو، میامی، مادرید، میلان، توکیو، لندن، پاریس و مسکو شعبه دارد.

کمپانی آمریکایی پیش از معرفی موبایل های مذکور نسخه ای از آن را در اختیار عکاسان کوندِی نست قرار داده و ظاهرا تصویر روی جلد ۷ نسخه از مجلات کوندِی نست توسط پیکسل ۳ ثبت شده اند.

همکاری با افراد و موسسات معتبر شهرت دوربین پیکسل ۳ را بیش از پیش افزایش داده و خریداران بیشتری را روانه آن می کند.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار