کد خبر: ۱۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 10
اچ ام دی گلوبال این روزها، دوران نسبتا پر فعالیتی را میگذارند. این شرکت فنلاندی به تازگی گوشی هوشمند میان رده Nokia 7.1 را رونمایی کرده است اما این آخرین سورپرایز HMD برای طرفداران گوشی های نوکیا نبوده است چرا که در ماه اکتبر، دو رونمایی دیگر از سوی این کمپانی صورت خواهد گرفت.

به گزارش آی تابناک : رویداد اول این شرکت فردا 19 مهر در هند برگزار میشود و دومین رویداد 24 مهر در چین اتفاق میفتد. شایعات حاکی از این داشتند که HMD همین هفته از نوکیا 7.1 پلاس رونمایی خواهد کرد اما این شرکت اکنون تائید کرده است که نوکیا ایکس 7، اسمارتفونی است که در چین رونمایی خواهد شد. دعوتنامه رونمایی از این محصول در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که علاوه بر زمان رونمایی، اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی دستگاه نیز در اختیار ما میگذارد.

http://i-cdn.phonearena.com//images/articles/332968-image/Nokia-X7-invitation.jpg

مهم ترین اطلاعاتی که این تیزر به ما میدهد این است که Nokia X7 مجهز به دوربین اصلی دوگانه با برند زایس است. لنزهای این شرکت آلمانی از دیرباز در گوشی های نوکیا استفاده میشد و یادآور خاطرات خوبی برای کاربران است. همچنین فلاش LED دوربین اصلی این گوشی هوشمند نیز در دعوتنامه آن قابل رویت است. در نهایت تاریخ 16 اکتبر یا همان 25 مهر نیز در تصویر دیده میشود.

دیگر مشخصات فنی Nokia X7 همسان با گوشی های میان رده است به طوری که این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 710 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، و نسخه ای قدرتمندتر با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. یک نمایشگر فول اچ دی پلاس 6.2 اینچی نیز در جلوی نوکیا ایکس 7 قرار دارد و این دستگاه احتمالا به طور پیشفرض با اندروید 8.1 اوریو همراه است. در مورد قیمت این دستگاه هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست اما احتمالا X7 ارزان تر از نوکیا 7.1 ( 350 دلاری) باشد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار