کد خبر: ۱۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 10
سامسونگ تنها نام یک شرکت نیست، هزارن زیرمجموعه و شرکت‌های متفرقه تحت لوای عظیم سامسونگ کره‌ای فعالیت می‌کنند.
به گزارش آی تابناک : اهداف بلند مدت این شرکت، تبدیل شدن به بهترین کمپانی تولیدکننده گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، تلویزیون و ... است. مدیران ارشد سامسونگ آنقدر برای این هدفشان مصمم هستند که تا به امروز میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند. نمی‌توان به صورت تفکیک‌پذیر گفت کدام یک از محصولات سامسونگ در کشور ما پرطرفدار است؛ با این حال فروش لپ تاپ سامسونگ به جرات در زمره بیشترین معاملات خرید و فروش لپ تاپ در ایران قرار دارد و به عقیده عده‌ای، رتبه اول خرید و فروش این محصول یعنی لپ تاپ را از آن نوع کرده است. اگر در سایت دیوار هم نگاهی بیاندازید، لپ‌ تاپ‌های آگهی شده این برند در تعداد زیادی موجود است. پس حالا بیایید به برترین لپ‌ تاپ‌ سامسونگ در سال 2018 و کاربری مخصوص آن‌ نگاهی بیاندازیم.

نوت بوک 9 13 اینچی
نوت بوک 9 13 اینچی، بهترین ترکیب ابعاد، سخت‌افزار و عملکرد را در مجموعه سامسونگ ارائه می‌دهد. با این وجود، هر کسی نیاز به یک لپ تاب با صفحه نمایش لمسی، مانیتور قابل چرخش یا سخت‌افزاری مناسب برای بازی‌های سنگین را ندارد. صفحه نمایش فول اچ دی از دیگر مشخصات سامسونگ نوت بوک 9 است. همچنین این لپ تاپ از پردازنده 8 هسته‌ای اینتل Core i5 و سی پی یو i7 استفاده می‌کند و کاملا با ویندوز 10 سازگار است. نکته جالب در خصوص فروش لپ تاپ سامسونگ نوت بوک 9، این است که این لپ تاپ با معرفی مدل‌های جدیدتر ارزش خود را حفظ خواهد کرد و هیچ‌گاه قدیمی یا بدون کارکرد نمی‌شود.

چرا بخریم؟

*کیفیت ساخت ممتاز

*درایوی با سرعت بسیار بالا

* نمایش فول اچ دی با قابلیت نمایش دقیق رنگ‌ها

*انگشت نگاری صاحب لپ‌ تاپ جهت باز کردن قفل

*وزن متعادل و معقول(کمتر از یک کیلوگرم)

*3 پورت یو اس بی و اچ دی ام آی

*قابلیت نصب کارت حافظه بیرونی

*صفحه کلید(کیبرد) راحت و بزرگ

چرا نخریم؟

*صفحه مانیتور تنها به یک حالت یعنی خوابیده می‌چرخد

*صفحه نمایش لمسی ندارد

فروش لپ تاپ سامسونگ نوت بوک در مدل 13 اینچی در ابتدای رونمایی، با مبلغی حدود 1199 دلار عنوان شد. این لپ تاپ هنوز به ایران وارد نشده است و زمان قطعی ورود سری 9 به ایران مشخص نیست. البته در روز رونمایی از مدل 13 اینچی، مدل 15 اینچی این نوت بوک با قیمت حدود 2990 دلار را به معرض دید گذاشت. تا روز آغاز خرید و فروش نوت بوک 13 و 15 اینچی در ایران، چیز بیشتری نمی‌توان از این دو نوع لپ تاپ فهمید. با این حال چنانچه مشتری پر و پاقرص نوت‌ بوک‌های سامسونگ هستید، فروش لپ تاپ سامسونگ در مدل نوت بوک N150 PLUS در سایت دیوار در یک آگهی، به قیمت یک میلیون تومان امکان‌پذیر است. به گفته فروشنده، همه لوازم جانبی این لپ تاپ موجود و سالم است. البته در این سایت، نوت بوک‌های دیگری از برندهای ایسوس و ... نیز آگهی شده است، آن هم با قیمت‌های متنوع که به شما فرصت مقایسه را نیز می‌دهد.





منبع : ویرلن 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار