کد خبر: ۱۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 10
رویداد استارت آپی «نوآوری و اربعین» با هدف ترکیب نوآوری و دانش با فعالیت های فرهنگی و مذهبی برگزار می شود.
به گزارش آی تابناک : سومین دوره رویداد استارت آپی «نوآوری و اربعین: فرصتهایی با پای پیاده» با موضوع حمایت از ایده ها، محصولات و طرح‌های فرهنگی در خصوص راهپیمایی اربعین حسینی از ۱۸ تا ۲۰ مهر برگزار می شود.

یک شتابدهنده در صدد آمد تا رویداد استارت آپی نوآوری و اربعین را در راستای ترکیب نوآوری و دانش با فعالیت های فرهنگی و مذهبی را برگزار کند. هدف از برگزاری این رویداد استارت آپی کمک به کاهش مشکلات راهپیمایی بزرگ اربعین و استفاده بهتر از فرصتهای عظیم آن است.

امسال نسبت به سال گذشته سرمایه گذاران بیشتری جهت انتخاب و همکاری با ایده‌ها، محصولات و طرح‌های برتر نوآوری و اربعین حضور دارند.

رویداد امسال در دو بخش ایده پردازی و فراخوان محصولات و خدمات فرهنگی انجام می‌شود که به ایده های برتر جوایز ارزنده‌ای نظیر ۵ میلیون تومان به گروه اول، ۳ میلیون تومان به گروه دوم و ۲ میلیون تومان به گروه سوم اهدا می‌شود. برای صاحبان محصولات و برنامه‌های فرهنگی نیز فرصت ارائه به خیرین و سرمایه‌گذاران فرهنگی در نظر گرفته شده است.

اپلیکیشن و نرم افزار، کالا و تولیدات مذهبی و خدمات و برنامه های فرهنگی از جمله محورهای نوآوری در این رویداد استارتاپی است.

ستاد فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز رشد قرآنی جهاد دانشگاهی،صندوق نوآوری و شکوفایی ،معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، فرهنگسرای رسانه و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از حامیان این رویداد هستند.



منبع : مهر 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار