کد خبر: ۱۹۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 10
براساس گزارش یک منبع قابل اعتماد، سامسونگ رنگ‌بندی پرچمداران آینده خود را نهایی کرده است و تصمیم دارد تا کهکشانی‌های S10 خود را در پنج رنگ مختلف به بازار عرضه نماید.

به گزارش آی تابناک : در ماه اوت، مشخص شد که سامسونگ رنگ‌بندی متنوعی را برای گوشی پرچمدار Galaxy S10 درنظر گرفته است اما به‌نظر می‌رسید که کره‌ای‌ها پیرامون رنگ‌بندی پرچمدار جدید خود کاملا مصمم نیستند و ممکن است تغییراتی را در رنگ‌بندی جانشین Galaxy S9 اعمال نمایند. با این‌حال، امروز یک منبع مطلع تأیید کرده است که پرچمدار آینده سامسونگ در پنج رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

کره‌ای‌ها امسال سه گوشی Galaxy S10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت را عرضه خواهند کرد؛ ظاهرا هر سه مدل در رنگ مشکی و سفید ارائه خواهند شد. به همراه این دو رنگ، سامسونگ درنظر دارد تا پرچمداران جدیدش را به رنگ نقره‌ای نیز ارائه دهد. همچنین برای جذب کاربرانی که به دنبال یک محصول کاملا متفاوت هستند، سامسونگ رنگ صورتی و سبز پرچمدار Galaxy S10 را نیز به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به محبوبیت رنگ سفید و مشکی، بعید نیست هر دو رنگ در زمان عرضه موججود باشد. به طور مشابه، ممکن است رنگ سبز پرچمداران Galaxy S10 در زمان عرضه به فروش برسد. اگرچه مانند روندی که سامسونگ برای Galaxy Note 9 درنظر گرفته بود؛ ممکن است رنگ نقره‌ای یا حتی صورتی در تاریخ دیگری راهی بازار شود.

صرف‌نظر از اینکه کدام رنگ برای پرچمداران گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت معرفی خواهد شد؛ عرضه برخی رنگ‌ها ممکن است به بازار یا اپراتور ارائه دهنده وابسته باشد. در حال‌حاضر، این جزئیات به صورت رسمی تأیید نشده است؛ به همین جهت باید به آن با دیده شک و تردید نگریست. مدتی پیش مشخص شد هر سه گوشی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت در سه ماهه اول سال 2019 معرفی خواهند شد و مدل‌های رده‌بالا از سه دوربین بهره خواهند برد؛ ضمن اینکه سامسونگ سنسور اثرانگشت درون نمایشگر را برای گوشی گلکس اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس درنظر گرفته است. 





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار