کد خبر: ۱۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 10
هفته گذشته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 (نسخه 1809) عرضه شد اما این آپدیت در کنار ویژگی های جدیدی که به همراه داشت ظاهراً برخی از فایل های شخصی کاربران را حذف می‌کرد. این مسئله باعث شد که مایکروسافت عرضه به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 را متوقف کند.

به گزارش آی تابناک : حال به نظر می رسد  کمپانی ردموندی موفق شده مشکلات موجود را رفع کند چرا که عرضه آپدیت اکتبر 2018 ویندوز 10دوباره از سر گرفته شده است.

مسئولین این شرکت مدعی شده‌اند افراد بسیار اندکی مشکل یاد شده را گزارش کرده بودند که تنها یک درصد از کاربران کلی این سیستم عامل را تشکیل می‌دهند. با این وجود «جان کیبل» سرپرست مدیریت نرم افزار  سرویس‌های ویندوز در این باره خاطر نشان کرد:

«ما تمامی گزارشات مبنی بر پاک شدن دیتای کاربران را بررسی کردیم و موفق شدیم مشکل را ریشه یابی کنیم. حال تمامی مشکلات به روز رسانی [اکتبر 2018 ویندوز 10] حل شده است و متخصصین بی نقص بودن آن را تایید کرده‌اند.»

البته مایکروسافت هنوز این به روز رسانی را در دسترس تمامی مصرف کنندگان خود قرار نداده است تا مشکلات مشابهی پیش نیاید. بدین ترتیب شرکت ردموندی تصمیم گرفته به روز رسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 جدید را در ابتدا برای کاربران عضو برنامه Windows Insiders عرضه کند تا بتواند با دقت بیشتری نتیجه و بازخورد کاربران را بررسی نماید.

در آن زمان گفته شده بود بیشتر فایل های حذف شده در مسیر Documents و فولدر Pictures ذخیره شده بودند و قربانیان این اتفاق معتقدند فایل‌هایی که قبل از انجام بروزرسانی ویندوز 10 در این مسیر قرار داشته اند پس از آپدیت ناپدید شده اند.

برخی از کاربران دیگر ادعا کرده بودند که پس از این به روز رسانی، مرورگر مایکروسافت اج و اپلیکیشن های دیگرِ فروشگاه مایکروسافت قادر به برقراری ارتباط با اینترنت نیستند. علاوه بر این به روز رسانی در برخی از کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده های اینتل به دلیل درایور ناسازگار مسدود شده بود.




منبع : WCCFTECH 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار