کد خبر: ۱۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 10
یکی از مشکل‌های شایع در خانه انباشته شدن لباس‌های چرک جوانان است که اکنون با اختراعی فوق العاده افراد علاقه بیشتری به تمیز بودن پیدا می‌کنند.

به گزارش آی تابناک : مشغله روزانه، فرصت محدود ماندن در خانه، سرگرم شدن در شبکه‌های اجتماعی، اختلاف نظر با اعضای خانواده و از همه مهمتر تنبلی ازجمله دلایلی است که این روز‌ها در جهان عده زیادی از جوان‌ها حوصله شست و شوی لباس‌های خود را ندارند و معمولاً مقدار زیادی لباس نشسته بر روی لبه صندلی یا رخت آویز وجود دارند.


کارشناسان برای رفع این مشکل و توانایی تمیز و حتی برطرف کردن چین و چروک لباس‌ها نوعی محلول به شکل افشانه با قیمت ۷ پوند به نام Day۲ ابداع کرده اند که مانند یک مغازه خشک شویی می‌تواند لباس‌های کثیف را تمیز و حتی چین و چروک آن‌ها را برطرف کند.

با استفاده از این اسپری افراد می‌توانند در زمان خروج از منزل، درمحل کار یا زمین ورزش در صورتی که لباس‌هایشان دچار لک یا چین و چروک شد به آسانی و ر بازه زمانی ۱۵ دقیقه لباسی تمیز داشته باشند.


در این افشانه از فناوری خاصی برای پاک کردن آلودگی از روی مولکول‌های پارچه استفاده شده است و البته مقام‌های شرکت سازنده مواد تشکیل دهنده و نوع عملکرد محصول خود را فاش نکرده‌اند.


کارشناسان اعلام کرده‌اند با استفاده از این افشانه تا ۲۵ بار افراد می‌توانند بدون نیاز به شست و شو با دست یا ماشین لباسشویی انواع لباس و شلوار‌های خود را پاکیزه کنند.

شرکت سازنده اعلام کرده است با استفاده از این اسپری درمصرف آب صرفه جویی می‌شود که در هر بار شست و شو به حدود ۶۰ لیتر احتیاج است.


همچنین بازه زمانی ۱۰ الی پانزده دقیقه‌ای برای پاک شدن لباس با افشانه بسیار کوتاه‌تر از بازه زمانی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای شست و شو با ماشین لباسشویی است.

کارشناسان اعتقاد دارند با استفاده افشانه تولیدی آن‌ها افراد به ویژه جوان‌ها علاقه بیشتری به استفاده از لباس‌های تمیز و مرتب بودن پیدا می‌کنند و ظاهرشان آراسته خواهد بود.



منبع:Dailymail

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار