کد خبر: ۱۹۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 08
مشکلی در یکی از واچ فیس های اپل واچ سری 4 صدای اعتراض برخی کاربران را در آورده است.

به گزارش آی تابناک : کاربرانی در استرالیا خبر از مشکلاتی در تغییر به ساعت تابستانی داده اند و در نهایت اپل واچ آنها به بوت لوپ دچار شده و به عبارتی از کار افتاده است. به نظر می رسد این مشکل با یکی از فیس های ماژولار مرتبط با فعالیت های کاربر (Activity) در اپل واچ سری 4 مرتبط باشد. ظاهراً این فیس قادر به نمایش نمودار روز فعلی با یک ساعت اختلاف نیست. این موضوع موجب می شود ساعت هنگ کند و ریبوت می شود.

زمانی که فیس مرتبط با Activity در حال نمایش باشد ساعت ریبوت می شود و چرخه بوت به طور مداوم تکرارا می شود. به این ترتیب واچ او اس بالا نمی آید. این مشکل از آن جایی ناشی می شود که هر بار که ساعت روشن می شود تلاش می کند فیس اینفوگراف مربوط به فعالیت های ورزشی را اجرا کند.

مشکل اپل واچ

برخی از افراد موفق شده اند این مشکل را از طریق حذف واچ فیس از طریق اپلیکیشن iPhone companion حل کنند. در صورتی که فیس عوض نشود ساعت آن قدر چرخه بوت را ادامه می دهد تا در نهایت باتری ساعت تمام شود.

انتظار می رود با پایان امروز و پایان اولین روز از عوض شدن ساعت تابستانی استرالیا این مشکل خود به خود حل شود و اپل واچ های سری 4 از مشکل بوت لوپ رها شوند. اپل هنوز به این موضوع پاسخی نداده است با این حال انتظار می رود در آینده نزدیک با یک به روز رسانی نرم افزاری این مشکل حل شود.

اخیراً اپل همچنین از نسخه نایکی پلاس سری 4 اپل واچ رونمایی کرده بود که البته تنها در تعداد محدودی عرضه می شود.

تماشا کنید: بررسی قابلیت تشخیص افتادن اپل واچ سری 4


 

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار