کد خبر: ۱۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 08
6 می‌گذرد، به نظر می‌رسد که وان پلاس 6T نیز در راه باشد. بااینکه هنوز اطلاعات زیاد دقیقی درباره طراحی و قابلیت‌های تلفن در دسترس نمی‌باشد اما ایده‌های بهتری کم کم در مورد نحوه ارائه آن در آمریکا در حال شکل‌گیری می‌باشد.

به گزارش آی تابناک : به نظر می‌رسد که برای اولین بار در تاریخ وان پلاس، این کمپانی از یک حامل عمده در آمریکا استفاده خواهد کرد.

تاریخ ارائه و قیمت

 به نظر می‌رسد که نیاز نباشد که مدت زیادی برای وان پلاس 6T صبر کنیم و وان پلاس می‌خواهد که ما این را بدانیم و در همین راستا، کمپانی یک ویدئو کوتاه در توییتر خود فقط با مفهوم "وان پلاس 6T در راه است"   را منتشر کرده است.  بعضی از اخبار حاکی از این هستند که 17 اکتبر تاریخ ارائه این گوشی خواهد بود. در این صورت دعوت‌ها برای مراسم معرفی باید در آینده خیلی نزدیک انجام شود که می‌تواند این تاریخ را نیز تأیید کند. همچنین کمسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) یک دستگاه از وان پلاس را تأیید کرده است. کمپانی معمولاً مدت کوتاهی پیش از ارائه محصولات خود تأییدیه EEC را درخواست می‌کند، این مسئله نیز می‌تواند یک نشانه از تاریخ ارائه خیلی نزدیک باشد. 

اگر بازهم هرگونه شکی در این زمینه باقی بماند، توییت کمپانی در هفتم اکتبر که  خبر از یک "معرفی هیجان‌انگیز در 24 ساعت آینده" را می‌دهد تمامی این شک‌ها را برطرف می‌کند.

بر اساس گزارش CNET ، کمپانی T-Mobile شریک حامل اختصاصی وان پلاس 6T در زمانی که ارائه شود خواهد بود. همچنین CNET  بر اساس افراد نزدیک به این پروژه از ارائه یک مدل بهینه‌سازی شده برای شبکه T-Mobile خبر داده است.

گزارش موردنظر همچنین اشاره می‌کند که قیمت گوشی حدود 550 دلار خواهد بود. اگرچه این قیمت نهایی نمی‌باشد و ممکن است کمی بالا و پایین شود.

طراحی

بااینکه به نظر می‌رسد وان پلاس 6T به‌زودی ارائه شود اما اطلاعات زیادی درباره آن فاش نشده است. آخرین تصویر منتشرشده در SlashLeaks وان پلاس 6T را در رنگ مشکی نشان می‌دهد؛ برخلاف تصاویر قبلی که رنگ قرمز گوشی را نشان می‌دادند.

از طرف دیگر پشت وان پلاس 6T یک هیولا کاملاً متفاوت است. 6T ممکن است با سه لنز دوربین در پشت ارائه شود. دو لنز اول برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری، و لنز سوم یک سنسور عمیق سه بعدی می‌باشد.

البته این طراحی سه گانه دوربین نیز هنوز کاملا قطعی نمی باشد و یک  سایت آلمانی تکنولوژی به نام WinFuture  وان پلاس 6T را بدون دوربین سه گانه نشان می‌دهد. این سایت ادعا می‌کند که اطلاعات خود را از یک منبع قابل‌اعتماد به دست آورده و نسل بعدی وان پلاس مجهز به دوربین سه‌گانه نخواهد بود.

حتماً باید متوجه شده باشید که حسگر اثرانگشت هیچ کجای گوشی دیده نمی‌شود. وان پلاس طی یک ایمیل به CNET تأیید کرده است که پرچم‌دار آینده‌اش با قابلیت حسگر اثرانگشت درون نمایشگر ارائه خواهد شد. علاوه بر این وان پلاس تأیید کرده است 6T اولین مدل دستگاه خواهد بود که دارای جک هدفون نخواهد بود.

پیکربندی

 اطلاعات زیادی در این زمینه بجز یک پردازنده کوآلکوم Snapdragon 845 به همراه حداقل 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس نمی باشد. همچنین بر اساس سایت WinFuture   احتمالا شاهد یک نمایشگر 6.41 اینچی OLED  به همراه ناچ در وان پلاس 6T خواهیم بود.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار