کد خبر: ۱۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 08
ایسوس دو میان رده تازه را در دست توسعه دارد. ZenFone Max (M2) و ZenFone Max Pro (M2) از آژانس EEC روسیه مجوز دریافت کرده‌اند و ممکن است در پایان سال جاری یا ابتدای سال 2019 معرفی شوند.

به گزارش آی تابناک : ایسوس قصد دارد امسال با معرفی حداقل دو مدل تازه به نام‌های ZenFone Max M2 و ZenFone Max Pro M2 سری گوشی‌های هوشمندZenFone Max خود را توسعه دهد. این گوشی‌ها حالا مجوز رسمی دریافت کرده‌اند و صدور مجوزهای رسمی معمولا نشان دهنده احتمال معرفی در آینده نزدیک است. از طرفی به نظر می‌رسد که ایسوس قصد دارد در معرفی این گوشی‌ها همان روند رایج خود را در پیش بگیرد و مدل‌های مذکور را احتمالا در ابتدای سال 2019 معرفی کند.

جانشینان گوشی‌های ZenFone Max (M1) و ZenFone Max Pro (M1) که در ماه مه معرفی شدند، حالا از آژانس EEC روسیه مجوز دریافت کرده‌اند. این گوشی‌ها با شناسه‌های ZB633KL و ZB631KL موفق به دریافت مجوز شده‌اند اما این شناسه‌ها مهم‌ترین اطلاعات به دست آمده از مجوزها نیستند.

گالری تصاویر (2 تصویر )

به نظر می‌رسد که ZenFone Max (M2) و ZenFone Max Pro (M2) قرار است با سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو عرضه شوند. گوگل چندی پیش سیستم عامل اندروید 9.0 اوریو را رسما منتشر کرد و با توجه به احتمال رونمایی از مدل‌های مذکور در سال 2019 به نظر می‌رسد اوریو دیگر تا آن زمان کاملا قدیمی شده باشد. البته ایسوس ممکن است این گوشی‌ها را تا پیش از پایان سال 2018 هم معرفی کند. اگر این احتمال به وقوع بپیوندد، در این صورت بهره گرفتن هر دو گوشی از سیستم عامل اوریو چندان عجیب نخواهد بود.

مجوز EEC اطلاعات چشمگیر دیگری در این باره نشان نمی‌دهد اما مطمئن هستیم که ZenFone Max (M2) و ZenFone Max Pro (M2) از نظر ظرفیت و دوام باتری، دوربین اصلی دوگانه و همچنین قیمت مناسب به خوبی از سایر رقیبان میان رده خود متمایز می‌شوند.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار