کد خبر: ۱۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 08
با آغاز عرضه به‌روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10، مایکروسافت ویژگی جدیدی به نام “Cloud Clipboard” یا “کلیپ بورد ابری” را برای کامپیوترهای شخصی به ارمغان آورده است.
به گزارش آی تابناک : این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد متن و تصاویر را داخل یک جعبه تاریخچه کپی کنند و سپس هر زمان که خواستند از آنها استفاده کنند و حتی آنها را در تمام دستگاه‌های خود همگام سازی کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند. اکنون مایکروسافت قصد دارد این ویژگی را به دستگاه‌های بیشتری بیاورد. در ادامه همراه وینفون باشید.

در حالی که کلیپ بورد ابری یک قابلیت به شدت مفید است، ولی بسیاری از کاربران دوست داشتند ببینند که آیا مایکروسافت قصد دارد قابلیتهمگام سازی اطلاعات کپی شده را به دستگاه‌های موبایل بیاورد. با اضافه شدن این ویژگی، کاربران اجازه پیدا می‌کنند محتوای کپی شده را از یککامپیوتر همگام سازی کنند و آن را بر روی گوشی خود Paste کنند (و بالعکس) که بسیار جالب خواهد بود. خبر خوب این که در حال حاضر به لطف یکپاپ آپ جدید در نسخه RTM به‌روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 ما می‌دانیم که مایکروسافت قصد دارد چنین قابلیتی را در SwiftKey در اندروید اجرا کند.

هنگام فعال کردن همگام سازی در تنظیمات Cloud Clipboards، یک لینک جدید که می‌گوید "Get an app to sync clipboard items to your phone” ظاهرمی‌شود که با فشردن آن، یک پاپ آپ صفحه به زودی شما را تشویق به دانلود SwiftKey Beta برای اندروید می‌کند. در این پنجره هیچ اشاره‌ای به اینکه آیا این قابلیت در SwiftKey در iOS نیز وجود خواهد داشت نشده است، بنابراین در حال حاضر به نظر می‌رسد اندروید برای دریافت قابلیت جدیدکلیپ بورد ابری در ابتدای صف قرار خواهد داشت.

موضوع جالب توجه این است که این صفحه‌ی به زودی، تنها گاهی اوقات نمایش داده می‌شود. بنابراین توجه داشته باشید که اکنون، این ویژگی هنوز در اندروید در دسترس کاربران قرار نگرفته است. SwiftKey در حال حاضر یک ویژگی تاریخچه کلیپ بورد دارد که انتظار می‌رود کلیپ بورد ابری جایگزین آن شود.




منبع :WINDOWSCENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار