کد خبر: ۱۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 08
چند هفته قبل بود که تصاویر جاسوسی از محصول مجهول الهویه جدید زامیاد در رسانه ها منتشر شد و پس از مدتی مشخص شد که زامیاد به عنوان تولید کننده قدیمی خودروهایی مانند نیسان زامیاد و محصولات ایویکو حالا به سراغ لندفورت چین رفته تا بلکه خود را با سایر همکارانش در سطح بازار هماهنگ کند. اما حالا بازهم تصاویر تازه ای از یک کراس اوور پوشیده شده در فضای مجازی منتشر شده که مشخص نیست توسط کدام خودروساز ارائه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : با توجه به ویدیو کوتاه 7 ثانیه ای منتشر شده می توان با جدیت گفت که با یک کراس اوور نسبتا جمع و جور مواجه هستیم. خودرویی که با احتمال زیادی محصولی از خودروسازان چینی است و ابعادی نزدیک به چانگان cs35 یا هاوال h2 دارد. همین مسئله این شائبه را مطرح می کند که شاید سایپا در حال تست و بررسی نسل تازه چانگان cs35 برای عرضه در بازار ایران است، اما با توجه به سوابق سایپا برای تولید محصولات قدیمی و تاریخ گذشته، این مورد کمی بعید به نظر می رسد. به خصوص که تصاویر منتشر شده نیز انطباق کاملی با محصول جدید چانگان ندارد.

نسل جدید چانگان CS35

نسل جدید چانگان CS35

نسل جدید چانگان CS35

نسل جدید چانگان CS35

از سوی دیگر بهمن موتور با هاوال h2، کرمان موتور با جک s3، مدیران خودرو با MVM X22 و ایران خودرو با هایما S5، در این سگمنت حضوری فعال دارند. به نظر نمی رسد که کارمانیا نیز برنامه ای برای عرضه یک خودرو کوچکتر از BYD S6 داشته باشد. به خصوص که این روزها عرضه BYD S7 حالا به صورت جدی توسط این خودروساز دنبال می شود.

بنابراین تشخیص اینکه این خودرو تازه متعلق به کدام خودروساز است چندان آسان به نظر نمی رسد، هرچند با توجه به فرم جلوپنجره و نوار افقی کرومی رنگی که از اطراف نشان خودرو به سمت چراغ ها ادامه یافته، شباهت هایی با محصولات اخیر چری نظیر آریزو 5 و آریزو 5 یا چری تیگو 7 در ظاهر خودرو دیده می شود که البته بازهم نمی تواند نشان قطعی ای برای تشخیص برند این خودرو باشد.

از این رو باید منتظر ماند و دید که در آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد یا بازهم با عرضه یک خودرو ناشناخته توسط خودروسازی گمنام طرف هستیم.




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار