کد خبر: ۱۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 08
با اینکه G5، پرچمدار سال 2016 کمپانی ال جی است و بیش از دو سال از زمان عرضه این گوشی هوشمند به بازار میگذرد، اما کمپانی کره ای همان طور که وعده داده بود، اندروید 8 اوریو را برای این پرچمدار عرضه کرد. کاربران تعدادی از کشورها در سراسر جهان، از جمله ایالات متحده منتشر شده است اما نسخه بین المللی LG G5 از نسخه های دیگری که تا امروز به اندروید اوریو مجهز شده اند، متمایز شده بود.
به گزارش آی تابناک : حال طبق گزارشات، از ابتدای هفته جاری برخی از کاربران نسخه بین المللی G5 موفق شده اند گوشی خود را به اندروید 8.0 اوریو بروزرسانی کنند. در صورتی که صاحب LG G5 با شماره مدل H850 هستید، احتمالا هم اکنون میتوانید این بروزرسانی را از طریق دستگاه دریافت و نصب کنید. هر چند ممکن است انتشار این بروزرسانی برای تمامی مناطق کمی طول بکشد.

هنوز مشخص نیست که همراه این بروزرسانی، بسته امنیتی چه ماهی بر روی LG G5 نصب میشود و پشتیبانی این بروزرسانی از پروژه Treble گوگل نیز مشخص نیست و دیگر تغییرات حاصل از این بروزرسانی هم نامشخص است. بروزرسانی اندروید اوریو به احتمال قطع به یقین آخرین بروزرسانی اصلی برای LG G5 خواهد بود. این پرچمدار در زمان عرضه مجهز به اندروید مارشملو بود و سپس اندروید نوگا را دریافت کرد. حالا به دریافت اندروید اوریو، به پایان راه رسیده است و احتمالا دیگر اندروید پای را نخواهد چشید.




منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار