کد خبر: ۱۹۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 06
گوگل اعلام کرده که قرار است به زودی تم تاریک و شبانه به اپلیکیشن گوگل نیوز نیز بیاید.

به گزارش آی تابناک : با توجه به آنکه طی چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode ) برای سرویس و نرم‌افزارهای موبایلی نظیر یوتیوب، اندروید مسیجز و واتس اپ بودیم، حالا به نظر می‌رسد که اپلیکیشن گوگل نیوز که برای انتشار اخبار جدید و داغ در سراسر جهان در دسترس کاربران قرار گرفته، می‌خواهد این حالت تاریک و شبانه را به پلت‌فرم خود اضافه کند.

همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.

به‌طور قطع بسیاری از اهالی رسانه و علاقمندان به حوزه خبر نظیر گزارشگران، خبرنگاران، مترجمان و روزنامه‌نویسان در جهان که باید در ساعات مختلفی از شبانه‌روز جدیدترین اخبار منتشره در جهان را رصد و دنبال کنند و یا گزارش‌های طولانی را برروی صفحه نمایش گوشی هوشمند یا رایانه خود مطالعه کنند، از افزوده شدن چنین قابلیتی به اپلیکیشن گوگل نیوز (Google News) خوشحال خواهند شد.

تصاویر اسکرین‌شاتی که از این قابلیت جدید در فضای مجازی منتشر شده، نشان می‌دهد که کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به قسمت تنظیمات اپلیکیشن موردنظر، این حالت تاریک و شبانه را فعال‌سازی کرده و از آن بهره‌مند شوند.

انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک کاربران گوشی‌های اندرویدی قادر خواهند بود با مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور جدیدترین نسخه از این اپلیکیشن را دانلود و دریافت کنند.




منبع : فون آرنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار