کد خبر: ۱۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 04
اخیرا ویدئویی از عنوان Herry Potter فاش شده است و بر اساس به نظر می‌رسد عنوان نقش آفرین جدید Herry Potter بازی جذاب و هیجان‌انگیزی خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : جامعه طرفداران مجموعه هری پاتر چند سالی می‌شود که هیچ عنوانی از این فرنچایز را تجربه نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد عنوان جدید این مجموعه کاملا متفاوت خواهد بود و با یک بازی با کیفیت و جذاب طرف هستیم.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی به صورت رسمی درباره‌ی این پروژه منتشر نشده است و حتی استودیوی سازنده‌ی آن نیز مشخص نیست ولی مدتی قبل شایعه‌ای مبنی بر توسعه‌ یک عنوان براساس دنیای مجموعه هری پاتر توسط استودیوی اولانچ سافتور (Avalanche Software) منتشر شده بود که می‌تواند به ویدئوی منتشر شده مرتبط باشد.

فردی که این ویدئو را منتشر کرده است بخشی از ویژگی‌های بازی و اطلاعاتی مرتبط با بخش داستانی این عنوان را نیز در اختیار هواداران و طرفداران قرار داده است. شما در ادامه می‌توانید توضیحات مربوط به این عنوان را مطالعه کنید.
این عنوان سوم شخص نقش ‌آفرینی در قرن نوزدهیم میلادی در دنیای جادوگران جریان دارد و داستان شخصیت شما که به دلیل توانایی‌های خاصی که دارید در لحظات آخر در مدرسه‌ جادوگری هاگوارتز پذیرفته شده‌اید را روایت می‌کند. شما توانایی بالایی در استفاده از جادو دارید و قدرت‌های خاصتان به شما اجازه می‌دهد تکه‌های وسایل باستانی را شناسایی کرده و از قدرت آن‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید ویدئو منتشرشده از این عنوان را در ادامه مشاهده کنید.

از زمان ورود شما به مدرسه اتفاقات عجیبی در جنگل ممنوعه رخ می‌دهد (همانطور که در مجموعه فیلم این فرنچایز مشاهده کرده‌اید) و هر روز مشکل جدیدی درون مدرسه به وجود می‌آید. شما در کنار پروفسور Elezar Fig به ماجراجویی در محیط‌های آشنا و برخی از محیط‌ هایی که در هیچ یک از عناوین مجموعه هری پاتر دیده نشده‌اند می‌پردازید و تلاش می‌کنید اسرار پشت پرده‌ اتفاقات ناگواری که در مدرسه رخ می‌دهند را کشف کنید.

ویژگی‌های مهم این عنوان:

  • به مدرسه‌ هاگوارتز سفر کرده و به یکی از ۸ نوع جادوگر موجود تبدیل شوید و قدرت هی خودتان را گسترش دهید.
  • حضور در مدرسه‌ هاگوارتز را شخصا تجربه کرده و تلاش کنید تا سرنوشت دنیا را تغییر دهید.
  • سیستم جدید جادوگری در بازی به شما اجازه می‌دهد تعداد بیشماری جادو را خلق کنید.
  • برای اولین بار به صورت آزادانه در دنیای سحر و جادو این فرنچایز گشت و گذار کنید.
  • دوستان و گروه خود در مدرسه را آزادانه انتخاب کنید و تبدیل به جادوگری شرور و یا خیرخواه شوید و آزادانه در این عنوان آنچه را که دوست دارید انجام دهید.
  • شخصیت خود (مذکر و مونث) را خلق کرده و داستان مختص خود و متفاوت از کتاب‌های مجموعه هری پاتر را بسازید.

همان‌طور که گفته شد، هنوز هیچ اطلاعاتی از این عنوان به صورت رسمی منتشر نشده است. با این وجود با توجه به کیفیت این عنوان بعید به نظر می‌رسد که با یک پروژه‌ ساخته شده توسط طرفداران خود این مجموعه طرف باشیم. اگر اطلاعات منتشر شده از این ویدئو صحت داشته باشند، به احتمال زیاد در آینده‌ نزدیک شاهد معرفی رسمی این عنوان خواهیم بود.




منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار