کد خبر: ۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 04
شرکت ملی پست در نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ از چند سرویس جدید رونمائی کرد. شرکت ملی پست در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی ایران آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.

به گزارش آی تابناک : این شرکت درنوزدهمین نمایشگاه بین المللی که از روز گذشته فعالیت خود را آغاز کرد، از محصولات نوین خود مانند پروژه اقتصاد مقاومتی (GNAF و سیماک)، بازار متریال، درگاه مدیریت حمل تجارت الکترونیک، صاپست(صندوق مجازی پست ایرانیان) و پاکت های از قبل پرداخت رونمایی کرد.

نمایشگاه تلکام ۲۰۱۸ با شعار «ارتباطی فراگیر» با حضور ۱۳۰ شرکت از بخش خصوصی، ۱۶ شرکت از بخش دولتی و ۲۰ شرکت خارجی در حال برگزاری است.

شرکت ملی پست

دکتر «سید حسین دهدشتی» معاون امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بازدید از غرفه پست بانک اعلام کرد:

«این بانک توانسته است در تحقق برنامه های مجلس و دولت برای رونق اقتصاد روستاها موفق عمل کند.»

دهدشتی در ادامه عنوان کرد که هم دولت و هم مجلس برنامه های ویژه ای برای اشتغال و رونق اقتصاد روستاها دارند و پست بانک ایران با حضور در ۸ هزار روستا می تواند محور اجرای این برنامه ها باشد.
او در ادامه توضیح داد: «پرداخت تسهیلات اشتغالزا و ارائه خدمات بانکی به روستاییان، کار ارزشمند و بزرگی است که توسط این بانک انجام می گیرد و با هماهنگی بیشتر بین بانک، مجلس و دولت منفعت و رفاه حداکثری برای مردم تامین می شود.»




منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار