کد خبر: ۱۹۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 04
شرکت گوگل در اینستاگرام یک صفحه هنری جدید برای نمایش هرچه بهتر تصاویر ثبت شده توسط گوشی‌های پیکسل ایجاد کرده است.

به گزارش آی تابناک : یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی‌های پیکسل دوربین آن است. گوگل عکس‌هایی که کاربران از طریق این دوربین ثبت کرده‌اند را در حساب رسمی اینستاگرام خود که madebygoogle@ نام دارد به اشتراک می‌گذارد. در طی چند روز گذشته گوگل حساب کاربری جدیدی به نام Googlepixel@ ایجاد کرده است. در این حساب ۱۰۰ نمونه عکس ثبت شده با دوربین‌های پیکسل در بین کادرهای رنگی زیبایی به نمایش گذاشته می‌شود.

این حساب که در طبقه‌بندی اینستاگرام در دسته آرت گالری قرار گرفته است ۱۰۰ عکس را در طول ۴۱۴ پست با یک طیف رنگی جذاب و زیبا به اشتراک گذاشته است. تمام عکس ها در یک روز پست شده است. گوگل از طریق این حساب کاربری ۱۰۰ نفر دیگر را به دلیل هر چه بهتر دیده شدن صفحه‌اش دنبال می‌کند.

گوگل در این صفحه اعلام کرده است که این عکس‌ها فقط نمونه‌ای برای شروع کار هستند و در آینده عکس‌های بیشتری که توسط کاربران گوشی پیکسل ثبت شده‌اند، انتخاب شده و در صفحه نمایش داده می‌شود.

اگر در بین مجموعه عکس‌هایی که به صورت گالری ثبت شده‌اند جستجو کنید، در آخرین عکس هر گالری مطلبی در مورد قرعه‌کشی گوشی پیکسل ۲ خواهید دید. با لایک کردن آن عکس و افزودن نظر به آن پست در این قرعه‌کشی که در تاریخ ۱۲ مهر (۴ اکتبر) انجام خواهدشد شرکت‌ داده می‌شوید.






منبع : androidpolice
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار