کد خبر: ۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۷ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 04
شرکت ال‌جی در مراسم خبری، به صورت رسمی از اولین ساعت‌ مچی هیبریدی خود با سیستم‌عامل Android Wear پرده برداشت.

به گزارش آی تابناک : همان‌طور که انتظار داشتیم، شرکت ال‌جی امروز از یک ساعت هوشمند رونمایی کرد که LG Watch W7 نامیده می‌شود. آنچه باعث شده تا این محصول نسبت به ساعت‌های هوشمند پیشین ال‌جی متمایز شود؛ عرضه Watch W7 به عنوان یک ساعت مچی هیبریدی است. ضمن اینکه مدل مذکور اولین ساعت هوشمند ال‌جی محسوب می‌شود که سیستم‌عامل Wear OS گوگل را اجرا می‌کند؛ هرچند، این گوشی به تراشه جدید اسنپدراگون Wear 3100 کوالکام مجهز نشده است و پردازنده قدیمی‌تری دارد.

از آنجایی‌که LG Watch W7 یک ساعت هوشمند هیبریدی است، از عقربه‌های مکانیکی بهره می‌گیرد؛ اما این موضوع به معنای ضعف ساعت جدید ال‌جی در مقایسه با رقبای تمام دیجیتالی خود نظیر سری 4 Apple Watch نیست. ال‌جی ادعا می‌کند که این ساعت هوشمند با یک‌بار شارژ کامل، نزدیک به دو روز شارژدهی دارد و البته اگر از قابلیت‌های هوشمند آن صرف نظر کنید، شارژدهی LG Watch W7 به 100 روز خواهد رسید!

ال‌جی برای توسعه ساعت هیبریدی جدید خود با کمپانی سوئیسی Soprod SA وارد همکاری شده است که نتیجه این همکاری، محصولی هوشمند با عقربه‌های مکانیکی است. جدا از نمایش زمان که اصلی‌ترین وظیفه هر ساعت‌مچی هوشمندی است، LG Watch W7 می‌تواند قابلیت‌هایی را نظیر ارتفاع‌سنج، فشارسنج، کرنومتر، تایمر و قطب‌نما ارائه دهد. 

از نظر مشخصات سخت‌افزاری، LG Watch W7 به نمایشگر 1.2 اینچی لمسی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل مجهز شده است؛ تراکم‌پیکسلی صفحه‌نمایش به 300 ppi می‌رسد. تراشه اسنپدراگون Wear 2100 برای این مدل درنظر گرفته شده است و چهار گیگابایت حافظه داخلی و 768 مگابایت حافظه رم، مشخصات ساعت هیبریدی ال‌جی را تکمیل کرده است. کره‌ای‌ها برای اولین ساعت‌هوشمند خود از یک باتری 240 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده‌اند و البته Watch W7 در برابر آب و گردوغبار مقاومت بالایی دارد؛ به همین جهت، گواهی IP68 برای آن دریافت شده است. 

علاقه‌مندان از تاریخ 7 اکتبر می‌توانند ساعت هیبریدی ال‌جی Watch W7 را سفارش دهند؛ این ساعت با قیمت 450 دلار ارائه خواهد شد. زمان عرضه سفارش مشتریان، یک هفته پس از آغاز پیش‌فروش یعنی 14 اکتبر اعلام شده است. در ادامه، می‌توانید مشخصات کامل ساعت‌هوشمند LG Watch W7 را مشاهده کنید:

مشخصات ال‌جی Watch W7

عرضه در تاریخ 14 اکتبر

سیستم‌عامل

Android Wear

نمایشگر

1.2 اینچی با رزولوشن 360 در 360 پیکسل؛ لمسی

حافظه

768 مگابایت رم / 4 گیگابایت حافظه داخلی

باتری

240 میلی‌آمپر ساعت با شارژدهی دو روز یا 100 روز (بسته به استفاده)

قابلیت‌های ارتباطی

وای‌فای / بلوتوث 4.2 / درگاه USB-C

مقاومت نسبت به آب و گردوغبار

دارد؛ گواهی IP68

حسگرها

شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، قطب‌نما، ارتفاع‌سنج

ابعاد

45.5 در 44.5 در 12.9 میلی‌متر / وزن: 79.4 گرم

رنگ

نقره‌ای

قیمت

450 دلار



منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار