کد خبر: ۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 04
اگر هنوز موفق به تجربه عنوان موفق Forza Horizon 4 نشده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم که به هیچ وجه آن را از دست ندهید چرا که این بازی به قدری خوب عمل کرده که حتی از نسخه قبلی خود که بالاترین میانگین نمرات را داشت، نمره بالاتری گرفته و به عنوان بهترین نسخه این سری معرفی شده است.

به گزارش آی تابناک : خبر خوب برای کسانی که به دلیل قیمت بالای این بازی هنوز آن را تجربه نکرده‌اند این است که این بازی از هم‌اکنون در سرویس گیم پس در دسترس قرار گرفته است.

این بازی آخرین ساخته دست استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) است. همانطور که گفته شد این بازی توانسته بالاترین میانگین نمرات در تاریخ این سری را از طرف منتقدین به دلیل گیم‌پلی، تنوع محیط‌ها و طراحی آن و همینطور کل سیستم پیشروی این بازی دریافت کرده است. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشده‌اید، اکنون زمان آن فرا رسیده چون این بازی از همین الان در سرویس گیم پس ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است.

با پرداخت ده دلار به صورت ماهانه، کاربران کنسول ایکس‌باکس وان می‌توانند به تمام محتویات موجود در این بازی دسترسی داشته باشند. علاوه بر آن می‌توانید با خرید عضویت این سرویس به ۱۸۰ بازی دیگر آن نیز دسترسی داشته باشید که علاوه بر این‌ها می‌توانید به برخی از بازی‌های زمان ایکس‌باکس ۳۶۰ نیز دسترسی داشته باشید که در طی زمان تعداد بیشتری هم به آن‌ها اضافه خواهد شد. همینطور کسانی هم که تا به حال از گیم پس استفاده نکرده‌اند، می‌توانند ۱۴ روز استفاده رایگان از آن داشته باشند.

قطعا ارزش این را دارد که در ماه‌های آینده هم با عنوان Forza Horizon 4 همراه باشیم و از آن لذت کافی را ببریم. تغییر فصل‌های این بازی به صورت پویا انجام می‌شود که با تغییر هر فصل چالش‌ها، خودروها و فعالیت‌های متنوعی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که در کنار تمام چیزهایی دیگری که در این بازی در دسترس قرار گرفته، قطعا ارزش تجربه آن را بالا می‌برد. پس ما در Forza Horizon 4 محتوای بسیار زیادی برای لذت بردن در دسترس داریم و می‌توانیم ماه‌ها با آن‌ها سرگرم شویم. این بازی هم‌اکنون برای کاربران ویندوز ۱۰ پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز در دسترس قرار دارد.




منبع : gamingbolt 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار