کد خبر: ۱۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 03
مایکروسافت اعلام کرده که عرضه عمومی به‌روزرسانی عمده بعدی ویندوز 10 یعنی به‌روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 از یک هفته دیگر به‌صورت رسمی آغاز خواهد شد.
به گزارش آی تابناک : با این حال کاربرانی که مایل به دریافت سریعتر این به‌روزرسانی هستند، از هم اکنون می‌توانند به‌صورت دستی این به‌روزرسانی را دریافت کنند.اگر شما از آن دسته کاربران شیفته ویندوز 10 هستید که پیوسته تمایل دارید تا آخرین آپدیت ویندوز 10 را روی دستگاه خود داشته باشید، خبر خوبی برای شما داریم. به‌روزرسانی بزرگ بعدی ویندوز 10 که به‌روزرسانی اکتبر 2018 نام گرفته از یک هفته دیگر به‌صورت رسمی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد. با این حال کاربرانی که تمایل دارند تا سریعتر این به‌روزرسانی را روی کامپیوتر خود دریافت کنند، می‌توانند به‌صورت دستی نسبت به این کار اقدام کنند.

برای دریافت این به‌روزرسانی می‌توانید به‌ بخش ویندوز آپدیت در تنظیمات ویندوز 10 مراجعه کرده یا با استفاده از ابزارهای Update Assistant یا Media Creation Tools آن را دریافت کنید. در حقیقت این اولین بار است که مایکروسافت یک آپدیت بزرگ ویندوز 10 را پیش از عرضه عمومی و به‌صورت همزمان با اینسایدرهای حلقه اسلو، در دسترس کاربران معمولی قرار می‌دهد.

مایکروسافت اعلام کرده که به‌روزرسانی اکتبر 2018 ویندوز 10 از تاریخ 9 اکتبر یعنی چهارشنبه هفته آینده به‌صورت عمومی عرضه خواهد شد. البته درست مانند دیگر به‌روزرسانی‌های بزرگ ویندوز 10 عرضه این آپدیت در چندین موج صورت خواهد گرفت و طبیعتا دستگاه‌های جدیدتر اولین دریافت‌‌کنندگان به‌روزرسانی خواهند بود. در صورتی که این به‌روزرسانی را نصب کرده‌اید، عملکرد و پایداری آن را چطور ارزیابی می‌کنید؟




منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار