کد خبر: ۱۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 03
مایکروسافت طی کنفرانس امشب خود سرفیس پرو 6، سرفیس لپ‌تاپ 2 و سرفیس استودیو 2 را معرفی کرد. اما پانوس پانای یک مورد دیگر را برای غافلگیر کردن حضار کنار گذاشته بود. به سرفیس هدفون اولین هدفون مایکروسافت با برند سرفیس سلام بگویید.

به گزارش آی تابناک : پانوس پانای طی کنفرانس 2 اکتبر مایکروسافت ابتدا سرفیس پرو 6 را معرفی کرد. در ادامه نسخه جدید سرفیس لپ‌تاپ یعنی سرفیس لپ‌تاپ 2 پیش روی حاضران قرار گرفت. پس از کمی استراحت پانای دوباره روی صحنه آمد  سرفیس استودیو 2 را به علاقه‌مندان معرفی کرد. با معرفی این 3 دستگاه بسیاری تصور داشتند که کار تیم سرفیس در کنفرانس امشب دیگر به پایان رسیده است. اما پانوس پانای دستگاه دیگری برای غافلگیر کردن حاضران در چنته داشت.

سرفیس هدفون اولین هدفون مایکروسافت، آخرین محصولی بود که طی کنفرانس امشب معرفی شد. Surface Headphone را باید اولین تلاش تیم سرفیس در ساخت یک هدفون دانست، با این تفاسیر چیزی جز کیفیت بسیار خوب نمی‌توان از این محصول انتظار داشت. سرفیس هدفون به‌صورت پیش‌فرض با کورتانا ادغام شده تا کاربران در هر وضعیتی به دستیار هوشمند مایکروسافت دسترسی داشته باشند. این هدفون همچنین از نویز کنسلیشن پشتیبانی می‌کند، بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود میزان صدای ورودی از محیط بیرون را به‌صورت دقیق تنظیم کنند.تیم سرفیس در طراحی دکمه ولوم صدا تنظیم میزان کنسلیشن صدای محیط از نبوغ خاص خود استفاده کرده است. روی گوشی سمت راست هدفون دکمه‌ای دوار قرار گرفته که با چرخاندن آن میزان حجم صدا تغییر می‌کند، از سوی دیگر تنظیم میزان صدای ورودی از محیط به داخل هدفون نیز توسط دایل دیگری که روی گوشی سمت چپ قرار گرفته ممکن خواهد بود.

برای دسترسی به کورتانا کافی است تا جمله آشنا "هی کورتانا” را بیان کنید تا دستیار هوشمند مایکروسافت در خدمت شما قرار گیرد. یکی از نکات جالب دیگر در مورد سرفیس هدفون قطع خودکار موزیک پس از برداشتن هدفون روی سر است، که عملا آن را به هدفونی هوشمند تبدیل کرده است. مایکروسافت برای اتصال هدفون به دستگاه‌ها امکان اتصال با سیم را نیز از طریق جک هدفون 3.5 میلیمتری و همچنین پورت USB-C فراهم کرده است. بدین ترتیب دارندگان گوشی‌های هوشمند جدید و قدیمی امکان بهره‌گیری از سرفیس هدفون بدون نیاز به هرگونه دانگل را دارا هستند.سرفیس هدفون روی هر گوشی 2 میکروفون و در مجموع به 8 میکروفون تجهیز شده تا بهترین کیفیت صدای ممکنه را هنگام تماس فراهم کند. کنترل موسیقی و انجام فرامینی نظیر توقف موزیک یا گوش کردن به ترک بعدی از طریق دکمه‌های لمسی که روی گوشی هدفون تعبیه شده میسر خواهد بود.

یکی از موارد بسیار خوب در مورد این هدفون بی‌سیم عمر باتری آن خواهد بود. برطبق اعلام مایکروسافت سرفیس هدفون در حالت بی‌سیم قادر است تا 15 ساعت و در حالت اتصال سیمی تا 50 ساعت موسیقی برای شما پخش کند. شارژ کامل هدفون نیز طی مدت کمتر از 2 ساعت امکان‌پذیر خواهد بود. مایکروسافت برای کنترل دقیق روی موسیقی و شخصی‌سازی بهتر صدا درنظر دارد تا همزمان با عرضه عمومی هدفون، اپلیکیشن سرفیس هدفون را نیز روانه بازار کند.
برطبق اعلام مایکروسافت این هدفون بی‌سیم بلوتوث با تمامی دستگاه‌های ویندوز 10، اندروید و ios سازگار است. مایکروسافت برچسب قیمتی 349.99 دلاری را برای آن درنظر گرفته که به هیچ عنوان قیمت کمی برای یک هدفون نیست. اما در هر صورت احتمال معرفی محصولی ارزان توسط تیم سرفیس تقریبا محال است. مایکروسافت اعلام کرده که تیم سرفیس بیش از 3 سال روی توسعه این محصول فعالیت داشته‌اند تا محصولی قدرتمند برای رقابت با دو شرکت مطرح عرصه هدفون‌های نویز کنسلیشن یعنی بوز و سونی روانه میدان کنند.

منبع : وینفون
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار