کد خبر: ۱۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018 October 02
به تازگی استودیوی دونت‌ناد (Dontnod) استودیو سازنده مجموعهLife is Strange فصل اول نسخه دوم این مجموعه را منتشر کرده است.

به گزارش آی تابناک : سر انجام و پس از مدت‌ها انتظار اولین فصل از عنوان ماجراجویی محبوب و مورد انتظار استودیوی دونت ‌ناد (Dontnod) یعنی عنوان  Life Is Strange 2 رسما منتشر شد. اپیزود اول این عنوان، Roads نام دارد، هم اکنون برای کنسول ‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و پلتفرم رایانه‌ های شخصی در دسترس است.

Life Is Strange 2  در شهر سیاتل جریان داشته و داستان دو برادر به نام‌ های Sean و Daniel Diaz  را روایت می‌کند که به نظر می‌رسد دو کودک نوجوان شهرنشین هستند. به خاطر اتفاقاتی این دو برادر برای زندگی بهتر قصد دارند تا به خانه خود یعنی مکزیک سفر کنند. به مانند نسخه‌ اول انتخاب ‌های سختی در طول این سفر پیش روی بازی‌ بازن قرار خواهد داشت ؛ انتخاب ‌هایی که می‌تواند در سرنوشت این دو برادر تاثیر گذار باشد. در نسخه‌ اول شخصیت اصلی بازی یعنی Max دارای قدرت خاصی بود که می‌توانست زمان را به عقب بازگرداند و رفتار خود را صلاح کند. حال دو برادر نسخه‌ دوم نیز دارای قدرت ‌های بیشتری هستند که به مرور و در جریان این سفر بیشتر به آن‌ها پی خواهیم برد.

بازی‌بازان کنترل شخصیت Sean Diaz را به عهده دارند و اگرچه شما برادر وی یعنی Daniel  را کنترل نمی‌کنید اما تمام اعمال شما به صورت مستقیم بر‌روی وی تاثیرگذار خواهد بود. آن‌ها با هم باید یادبگیرند که چگونه زنده‌ بمانند و سفر سخت و طاقت فرسای خود را به پایان برسانند. اگرچه در نسخه‌ دوم شاهد شخصیت های اصلی نسخه‌ اول یعنی Max  و Chloe نیستیم اما عجیب نیست اگر Life Is Strange 2 در جریان داستان بازی اشاره‌‌ای به این شخصیت‌ها نیز داشته باشد.

فصل اول عنوان Life Is Strange 2 هم اکنون برای کنسول ‌های پلی‌استیشن ۴، اکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌ های شخصی در دسترس  کاربران قرار دارد. اطلاعات و جزئیات بیشتر از فصل های بعدی این عنوان در آینده منتشر خواهد شد، به محض دریافت اطلاعات بیشتر از این عنوان آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

آیا شما نسخه اول این مجموعه را تجربه کرده‌اید؟ آیا علاقه‌ای به تجربه نسخه جدید آن دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



منبع : GAMINGBOLT
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار