کد خبر: ۱۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 30
فقط چند روز تا عرضه بازی Forza Horizon 4 باقی مانده است اما با این حال، این بازی در حال حاضر حتی در برخی از خرده فروشی‌های کشور خودمان هم برای فروش موجود شده که قیمت بسیار بالایی هم برای آن در نظر گرفته شده است که فعلا کاری با این مباحث نداریم چون هم ما کاملا با آن‌ها آشنا هستیم و درکشان می‌کنیم و هم شما.

به گزارش آی تابناک : موضوع مورد بررسی ما امروز این است که با وجود چنین هزینه‌های سنگینی، آیا اشتراک VIP بازی Forza Horizon 4 واقعا ارزش تهیه‌اش را دارد؟

اعضای VIP اعتبار رایگان کسب می‌کنند

احتمالا این اولین دلیلی است که می‌تواند شما را برای خرید اعتبار VIP در بازی Forza Horizon 4 ترغیب کند. یکی از امتیازات ویژه این عضویت این است که به ازای کامل کردن هر رویداد، شما جوایز و اعتبار دو برابر بیشتر کسب می‌کنید. با این حساب برای مثال اگر شما رویدادی را برنده شوید که قرار است به شما ۵ هزار امتیاز بدهد، با این عضویت، ۱۰ هزار امتیاز کسب می‌کنید که بسیار می‌تواند مفید و کارآمد باشد.

این اعتبارها با پول واقعی قابل خرید نیستند و شما به مقدار بسیار زیادی از آن‌ها برای خرید آیتم‌های درون بازی نیاز دارید بنابراین در این حالت دریافت عضویت VIP می‌تواند کمک بزرگی در این راه به شما کند. شما باید قلعه Bamburgh را به قیمت ۱۰ میلیون خریداری کنید تا به چیزهای بهتری دست پیدا کنید بنابراین باید دریافتی‌های خود را به بالاترین حد ممکن برسانید وگرنه از لذت تجربه آن محروم خواهید ماند.

اعضای VIP می‌توانند خودروهای رایگان، یک خانه و آیتم‌های باارزش اختصاصی دریافت کنند

اعضای VIP فقط قرار نیست از در اختیار داشتن اعتبار بیشتر لذت ببرند چون چیزهای زیادی برای لذت بردن در اختیار دارند. یک سری Perk منحصر به فرد در این بازی وجود دارد که فقط با در اختیار داشتن عضویت VIP قابل خریدن هستند که اولین آن‌ها یک خانه رایگان است که پنج میلیون به تنهایی ارزش دارد. پس ارزش داشتنش را قطعا دارد.

دارندگان عضویت VIP بازی Forza Horizon 4 می‌توانند به ۳ خودروی اختصاصی Forza Edition هم دسترسی پیدا کنند. همینطور آیتم دیگری به اسم VIP Clown flair و همچنین یک VIP Vanity نیز که شامل یک دست لباس کامل، یک VIP Emote و همینطور یک بوق می‌شود، برای این افراد در دسترس قرار خواهد گرفت. شاید بتوان گفت که نیمی از کسانی که به انجام سری Forza Horizon می‌پردازند، علاقه زیادی به جمع آوری آیتم‌های مختلف و ذخیره کردن آن‌ها به عنوان کلکسیون دارند به همین جهت شما با در اختیار داشتن یک عضویت VIP می‌توانید آیتم‌هایی را به دست بیاورید که از روش‌های معمولی دیگر شاید گرفتنشان بسیار سخت و یا حتی غیر ممکن باشد.

همچنین شما می‌توانید با در اختیار داشتن این عضویت از جوایز هفتگی ارزنده هم بهره‌مند شوید که به صورت گردونه‌های قابل چرخش در اختیار شما قرار می‌گیرند اما خب جای نگرانی نیست چون همه این آیتم‌ها از باارزش‌ترین آیتم‌های ممکن است که در اختیار داشتن هر کدام می‌تواند امتیاز ویژه‌ای به حساب بیاید. این آیتم‌ها مشابه همان آیتم‌های شانسی معمولی هستند که به این بازی بازگشته‌اند اما خب فقط سوپر گردونه‌ها هر دفعه، سه جایزه به شما می‌دهند. بنابراین اگر واقعا فرد خوششانسی باشید می‌توانید با هر بار چرخاندن گردونه سه خودروی بسیار خوب و با ارزش از آن به دست بیاورید.

نسخه Forza Horizon 4 Ultimate Edition با ارزش‌ترین نسخه این بازی است

نسخه آلتیمیت ادیشن بازی فورتزا هورایزن ۴ قیمت ۱۰۰ دلاری دارد اما از آنجایی که عضویت VIP هم دارد، با ارزش‌ترین نسخه این بازی به حساب می‌آید و نسبت به سایر نسخه‌های این بازی از ارزش تهیه بسیار بالایی بهره می‌برد که برای کسانی که می‌خواهند همه موارد گفته شده‌ی بالا را تجربه کنند، بهترین نسخه ممکن به حساب می‌آید. می‌دانید که نسخه معمولی این بازی ۶۰ دلار قیمت دارد اما خب عضویت VIP به صورت مستقل هنوز در حال حاضر در دسترس قرار نگرفته و قیمتی برای آن در نظر گرفته نشده است که احتمالا با عرضه نسخه کامل این بازی در تاریخ ۱۰ مهر برابر با ۲ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی، این موضوع تغییر پیدا خواهد کرد و یک قیمت مصوب برای عضویت VIP این بازی در نظر گرفته خواهد شد. پس بهتر است از همین اکنون این نسخه آلتیمیت را خریداری کنید تا مجبور نباشید پس از عرضه این بازی آن را به قیمت بیشتری بخرید.

نسخه آلتیمیت ادیشن این بازی شامل Car Pass، بسته خودروهای جیمز باند و همینطور بسته خودروی Formula Drift نیز می‌شود که همه آن‌ها در حال حاضر به عنوان بسته‌های گسترش دهنده برای فورتزا هورایزن ۴ تایید شده‌اند اما بسته Car Pass قرار است در دسامبر ۲۰۱۸ به طور مستقل به انتشار برسد. لازم به ذکر این نکته است که اعلام کنم خریداری همه این بسته‌ها با هم چیزی حدود ۱۰۰ دلار برای شما خواهد افتاد که همان قیمتی است که نسخه آلتیمیت ادیشن دارد پس خرید این نسخه از فورتزا هورایزن ۴ می‌تواند بهترین ‌تجربه ممکن از این بازی را در اختیار شما قرار دهد.



منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار