کد خبر: ۱۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 29
آسیاتک با ارائه‌ی وای‌فای عمومی در تخت جمشید، استفاده از این اینترنت را در این مکان تاریخی برای کلیه‌ی گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده است.

به گزارش آی تابناک : شرکت آسیاتک در راستای ایجاد تسهیلات جهت دسترسی عموم مردم به خدمات پرسرعت و با کیفیت، اقدام به ارائه‌ی خدمات وای‌فای رایگان Public WIFI در بیش از ۷۰ نقطه کشور اعم از اغلب فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه آهن، مراکز بزرگ خرید و مراکز گردشگری سراسر کشور کرده است.

هدف اصلی آسیاتک از ارائه‌ی سرویس وای‌فای رایگان در مراکز پر رفت‌وآمد و پرتردد کشور، افزایش میزان رضایت‌مندی عمومی جامعه و استفاده از سرویس اینترنت رایگان و باکیفیت است.

براساس این گزارش، تخت جمشید یکی از مراکز مهم گردشگری کشور شناخته می‌شود که هرساله میزبان میلیون‌ها گردشگر ایرانی و خارجی است و بر همین اساس به‌عنوان یکی از مراکز ارائه‌ی خدمات وای‌فای رایگان آسیاتک انتخاب شد.

کلیه‌ی گردشگران ایرانی و خارجی از این پس می‌توانند در هنگام بازدید از تخت جمشید، با اتصال به Asiatech Free WIFI و انتخاب گزینه اتصال رایگان، از اینترنت رایگان و با کیفیت آسیاتک لذت ببرند.

همچنین مشترکین شرکت آسیاتک نیز علاوه‌بر امکان دسترسی به اینترنت رایگان، در صورت تمایل می‌توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سرویس فعلی خود، با سرعت و کیفیت سرویس فعلی در کلیه مکان‌های دارای سرویس Asiatech Public WIFI استفاده کنند.

کلیه علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://www.asiatech.ir/my/publicwifi از شرایط، اخبار و مراکز مجهز به اینترنت رایگان آسیاتک در سراسر کشور مطلع گردند.




منبع : زومیت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار