کد خبر: ۱۹۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 29
معاون نوآوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: برای کمک به شرکت‌های دانش بنیان صندوق‌های پژوهش راه‌اندازی شده‌اند.
به گزارش آی تابناک : پیمان صالحی معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری درباره برنامه‌های جدید معاونت علمی برای حمایت از فناوران گفت: تأسیس صندوق پژوهش و فناوری در هر یک از استان‌های کشور برنامه جدیدی است که معاونت علمی آن را دنبال می‌کند.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی  با بیان اینکه صندوق پژوهش و فناوری می‌تواند مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان را برطرف کند اظهار کرد: این صندوق برای کمک به شرکت‌ها راه‌اندازی خواهد شد و بودجه اصلی خود را از منابع خصوصی تأمین خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین بخش‌های مختلف بودجه صندوق پژوهش و فناوری توسط پارک‌های علم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأمین خواهد شد.

تخصیص منابع مالی به شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌ها             
صالحی با بیان اینکه این صندوق محل خوبی برای تخصیص وام به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها است اظهار کرد: از منابع این صندوق می‌توان برای کمک به شرکت های کوچک استفاده کرد و همچنین وام‌های کم بهره به استارت‌اپ‌ها داد.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی درباره تخصیص وام به شرکت‌های دانش‌بنیان بیان کرد: در حال حاضر یک میلیارد تومان وام تجاری‌سازی به 22 شرکت دانش‌بنیان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم تا با کمک صندوق پژوهش و فناوری بتوانیم میزان وام به شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین استارت‌آپ‌ها را بیشتر کنیم تا آن‌ها بتوانند با سادگی  هر چه تمام تر و به کمک منابع مالی در دسترس مشکلات خود را برطرف کنند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار