کد خبر: ۱۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 25
پیشتر گفته شده بود سامسونگ قصد دارد برای اولین بار حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر را در پرچمدار گلکسی اس 10 بکار ببرد.

به گزارش آی تابناک : با این وجود جدیداً گزارش شده این اتفاق زودتر رخ خواهد داد و احتمالاً کمپانی کره‌ای پیش از پرچمدار یاد شده، چند گوشی عرضه خواهد کرد که این تکنولوژی در آنها تعبیه شده باشد. از این رو به نظر می‌رسد اولین تلفن هوشمند سامسونگ که به همراه حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه می‌گردد، گلکسی پی 30 و پی 30 پلاس باشد.

کارشناسان باور دارند این تصمیم در واقع مقابل به مثل سامسونگ در برابر رقیبان چینی خود نظیر هواوی خواهد بود که در حال حاضر گوشی‌هایی به همراه این ویژگی عرضه کرده‌اند.

به گفته‌ی افشاگران چینی، گلکسی پی 30 (با شماره‌ی مدل SM-G6200) قرار است اولین گوشی سامسونگ باشد که حسگر اثر انگشت آن زیر صفحه نمایش آن تعبیه خواهد شد.

البته قرار است این تلفن‌های هوشمند سامسونگ تنها در چین عرضه شود و منطقی است چرا که کمپانی کره‌ای قصد دارد با این گوشی‌ها، گوی رقابت را از تولیدکنندگان چینی برباید. این مسئله موجب می‌شود کاربران چینی که ظاهراً حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر برایشان اهمیت ویژه‌‌ای دارد، گزینه‌ای کره‌ای و ساخته شده توسط موفقترین تولیدکننده‌ی موبایل‌های اندرویدی جهان داشته باشند.

پیش از این گزارش شده بود گلکسی اس 10 از پیشرفته‌ترین حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد که از اشعه‌ی فرابنفش بهره می‌برد و توسط کوالکام ساخته شده است. با این وجود بعید است در گلکسی پی 30 حسگر اثرانگشت کوالکام تعبیه گردد.

در عوض احتمال دارد زیر صفحه‌ نمایش LCD این گوشی‌ها نمونه‌هایی ضعیفتری از این سنسور بکار رود. این تصمیم می‌تواند کمی به سامسونگ وقت بدهد تا بتواند تمامی سلیقه‌ها را در سری موبایل‌های خود درنظر گرفته و برای تمام خریداران، گزینه‌های مناسبی فراهم کند.

سامسونگ چنین تصمیمی را هم در مورد آرایه دوربین‌های سه گانه در پیش گرفته و به همین دلیل گلکسی A7 اولین گوشی این شرکت است که به همراه دوربین سه گانه‌ عرضه می‌گردد.

 

تماشا کنید: استفاده از واقعیت ترکیبی برای نمایش قدرت طوفان فلورنس

منبع : سام موبایل 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار