کد خبر: ۱۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 25
چند وقتی است که مایکروسافت روی ویژگی‌های جدید اسکایپ در تمام پلتفرم‌ها در حال کار بوده است. این ویژگی‌ها همگی بر پایه‌ی بازخوردهای کاربران اسکایپ ساخته شده‌اند. ماه گذشته مایکروسافت اعلام کرد که در حال تلاش برای ساده‌تر کردن این پیام رسان است و اوایل هفته‌ی گذشته، مایکروسافت جزئیات به‌روزرسانی جدید این پیام رسان را منتشر کرد.

به گزارش آی تابناک : اولین چیزی که مایکروسافت قصد برطرف کردنش را دارد، وضعیت اشتباه مخاطبان در اسکایپ است. به گزارش بسیاری از کاربران، آن‌ها قادر به دیدن وضعیت مخاطبانشان در حالت Active یا Online نبوده‌اند، با این که در آن زمان در حال صحبت با آن‌ها بوده‌اند.

مایکروسافت درباره‌ی این موضوع به کاربران اسکایپ گفته است که در دسکتاپ، وضعیت فعالیت با کوچک کردن یا بستن رابط کاربری اسکایپ، به صورت خودکار به Inactive یا Offline تغییر می‌کند.

این شرکت هم اکنون در حال رفع این مشکل است و در نسخه‌ی جدید اسکایپ این مشکل رفع وجود نخواهد داشت. مایکروسافت می‌گوید که پس از این به‌روزرسانی، تا زمانی که در سیستم از ماوس و صفحه کلید به صورت فعال استفاده شود، آن کاربر به صورت فعال به شما نمایش داده می‌شود. مایکروسافت می‌گوید:

تا زمانی که شما به صورت فعال در حال استفاده از ماوس یا صفحه کلید هستید، مخاطبانتان قادر هستند شما را به صورت فعال در اسکایپ ببینند. این تغییر ما را به وضعیت‌های نسخه‌ی 7 اسکایپ برمی‌گرداند که اکثر شما با آن آشنایی دارید.

مایکروسافت علاوه بر رفع ایرادهای وضعیت در اسکایپ، به کاربران کنترل بیشتری در تعیین وضعیتشان ارائه می‌دهد. در به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند بسته به نیازشان در اسکایپ وضعیتشان را به چهار حالت Active، Recently Active، Away و Not Active تغییر دهند.

وضعیت دیگری نیز در حال آمدن به اسکایپ است که با استفاده از آن می‌توانید پیام‌ها و تماس‌های دریافتی را بی‌صدا کنید و از ایجاد مزاحمت اضافه جلوگیری کنید. برای فعال سازی آن تنها نیاز است روی وضعیت سفارشی Do Not Disturb کلیک کنید.

اگر تمام این تغییرات و ویژگی‌های جدید برای خرسند کردن شما کافی نیستند، مایکروسافت علاوه بر این تغییرات در حال اضافه کردن پیام‌های وضعیتی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید مشخص کنید در حال حاضر مشغول هستید و نمی‌توانید به پیام‌ها پاسخ دهید. در به‌روزرسانی جدید، شما به لیستی از پیام‌های از پیش تعیین شده دسترسی خواهید داشت و علاوه بر آن‌ها می‌توانید به صورت سفارشی پیام‌های خودتان را وضع کنید. این پیام‌های وضعیتی در تمام پلتفرم‌ها برای مخاطبانتان قابل رویت خواهد بود.

این ویژگی‌ها و تغییرات جدید اسکایپ در روزها و هفته‌های آینده برای تمام کاربران اسکایپ در تمام پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. نظر شما درباره‌ی این تغییرات چیست؟ ما را در قسمت نظرات در جریان بگذارید.




منبع : WINDOWS LATEST 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار