کد خبر: ۱۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۷ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 24
شرکت اپل از سال 2017 تصمیم گرفت فناوری شارژ بی سیم را به گوشی های هوشمند آیفون خود بیافزاید. از این رو آیفون های 2017 از فناوری موردبحث بهره می بردند و به دنبال آن این شرکت پد شارژ بی سیم ایرپاور را نیز معرفی کرد.

به گزارش آی تابناک : حال شرکت های شخص ثالث نیز تصمیم گرفتند برای آیفون های اپل پد شارژ بی سیمی معرفی و عرضه کنند. زیرا ایرپاور عرضه آن با تاخیر رو به رو شد و اگرچه یکسالی از معرفی آن می گذرد اما تاکنون اپل اقدامی به عرضه آن نکرد.

البته گفته می شود کوپرتینویی ها همزمان با عرضه آیفون های 2018 می خواهند ایرپاور را نیز عرضه کنند. به هر حال بلکین به تازگی دو پد شارژ بی سیم کارآمدی معرفی کرده که یکی از آنها دارای طراحی ساده و مستطیل شکل است اما دیگری دارای یک پد شارژ ایستاده و یک پد تخت می باشد.

یکی از ویژگی های بارز پد شارژ بی سیم بلکین قابلیت شارژ دو دستگاه همزمان است. این ویژگی را در ایرپاور اپل نیز شاهد بودیم و بلکین اولین کمپانی نیست که چنین دیوایسی را معرفی می کند.

قدرت شارژ هریک از این داک ها برای آیفون 7.5 وات و برای اپل واچ 5 وات است. همچنین با وجود پورت USB-A می توان یک دستگاه سومی را با قدرت 5 وات شارژ کرد. با این حساب می بایست داک های جدید بلکین را سه گانه به شمار آورد.

گفتنیست مدل دوم در کنار یک پد شارژ بی سیم به پورت USB مجهز است و می توان آیفون 5 یا مدل بالاتر را به شکل سنتی شارژ کرد. مدل اول با قیمت نامشخصی دسامبر سال جاری عرضه می شود اما مدل دوم با قیمت 100 دلار از نوامبر دردسترس قرار خواهد گرفت.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار