تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 24
فیس‌بوک مدت‌هاست که بر روی ارائه یک نمایشگر هوشمند بر روی محصولاتی نظیر اسپیکر هوشمند اکودات آمازون کار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک قصد دارد این نمایشگر هوشمند اختصاصی را معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت فیس بوک بعد از رسوایی بزرگ کمبریج آنالتیکا که موجب شد این شرکت با مخالفت و اعتراضات گسترده‌ای در سراسر جهان مواجه شود، درصدد است تا بتواند باری دیگر محبوبیت خود را در میان کاربران محصولات تکنولوژی افزایش داده و با معرفی محصولات جدید بتواند موجب خوش درخشیدن نام و آوازه خود در جهان شود.

حالا به نظر می‌رسد که فیس بوک در آینده‌ای نزدیک قصد دارد با بهره‌گیری از فناوری تشخیص چهره نمایشگر جدیدی را به محصولاتی نظیر دستیارهای صوتی و اسپیکرهای هوشمند معرفی کند تا کاربران بتوانند با برقراری تماس ویدیویی از طریق اپلیکیشن فیس بوک مسنجر از قابلیت‌های شگفت انگیز این محصول بهره مند شوند.

دو هفته پس از آنکه وب سایت‌ها و رسانه‌های خبری بسیاری گزارش کردند که شبکه اجتماعی فیس‌بوک با یک موسسه تحقیقاتی و مشاوره سیاسی انگلیسی تحت عنوان کمبریج آنالتیکا در انتشار اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانش همکاری داشته، مردم و منتقدان بسیاری فیس‌بوک را به خیانت در امانت و همکاری با نهادهای دولتی و تحقیقاتی و همچنین نقض حریم شخصی کاربران متهم کردند.

این شبکه اجتماعی به سرعت در آماج حملات شدید کاربران بسیاری در سراسر جهان قرار گرفت، به‌گونه‌ای که تعداد کثیری از شرکت‌ها و افراد معروف به بستن و غیرفعال کردن صفحات مجازی خود در فیس‌بوک اقدام کرده و استفاده از این شبکه اجتماعی را ننگی برای دنیای مجازی توصیف کرده‌اند.



منبع : the star 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار