به گزارش آی تابناک : ظاهراً پس از اینکه وی گوشی را بر روی یک سطح صاف چون میز قرار میدهد، با گذشت چند ثانیه دود از آن بلند می شود.
صاحب این گوشی به خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه میکند اما از آنجایی که وارانتی به اتمام رسیده، کاری برای او انجام نمیدهند. وی بعدتر برای بخش خدمات مشتریان سامسونگ توییت میگذارد که در نهایت از بخش مراکش سامسونگ تماس میگیرند و ضمن عذرخواهی بابت برخورد مرکز خدمات پس از فروش، از وی میخواهند در ازای دریافت یک گوشی Galaxy S9، کلیه پستهای قبلی خود را حذف کند. ظاهراً وی از انجام این کار سر باز می زند که در نهایت سامسونگ راضی میشود بدون هیچ پیش شرطی یک گوشی S9 تحویل بدهد. البته سامسونگ درخواست برای حذف تصاویر و پستهای مربوط به آتش گرفتن Galaxy S7 Edge را چنین توجیه کرده که شخص دیگری نتواند از آنها برای اخاذی از سامسونگ و دریافت گوشی نو سوء استفاده کند.
تاکنون هیچ گزارشی از واکنش احتمالی سامسونگ منتشر نشده است. شهرسخت افزار مستقلاً قادر به تایید این خبر نیست.