کد خبر: ۱۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 23
به نظر می‌رسد که شرکت آمریکایی آمازون به‌منظور توسعه بازارهای جهانی خود فعالیت رسمی خود را در ترکیه آغاز کرده است.
به گزارش آی تابناک : آمازون که یکی شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه تجارت الکترونیک و خرده‌فروشی آنلاین در جهان محسوب می‌شود، به تازگی می‌خواهد سهم خود را از بازارهای جهانی گسترش و توسعه دهد. بدین ترتیب تصمیم گرفته است فعالیت خود را در ترکیه آغاز و ۱۵ گروه کالایی را برای کاربران این کشور عرضه و ارائه کند.

سم نیکولز - مدیر وب‌سایت Amazon.com.tr - در بیانیه‌ای گفته که ما می‌خواهیم کسب و کار خود را در ترکیه رشد و رونق دهیم تا در ماه‌ها و سال‌های آینده بتوانیم کالاهای موردنیاز کاربرانمان را انتخاب و ارسال کنیم.

وی خاطرنشان کرده که آمازون طیف گسترده‌ای از کالاها و محصولات با برندهای ترکیه و سایر برندهای بین‌المللی را عرضه و ارائه خواهد کرد تا کاربران و مشتریان بتوانند با بهره‌گیری از مزایایی هم‌چون قیمت پایین و مناسب و همچنین فرایند قابل اعتماد ارسال کالا برای سفارش‌های گران‌تر از ۵۰ لیره، محصولات موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند.

این ۱۵ گروه کالایی شامل کتاب، محصولات الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، کالاهای کوهنوردی و ابزارآلات، اسباب بازی و کودکان می‌شود.

وی تاکید کرده است که آمازون می‌خواهد به برترین و برجسته‌ترین شرکت تجارت الکترونیکی در جهان تبدیل شود که محوریت آن کاربران و مشتریان است و آن‌ها با قیمتی مناسب قادر خواهند بود محصولات موردنظر خود را تهیه و خریداری کنند.

از زمان آغاز به کار شرکت آمریکایی آمازون در سال ۱۹۹۵، صدها هزار نفر از کاربران ترکیه‌ای از این شرکت کالاهای موردنیاز خود را سفارش داده‌اند. بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه بازار محصولات تکنولوژی بر این باورند که حضور رسمی و فعال آمازون در ترکیه به‌عنوان پلی ارتباطی میان غرب و شرق، آسیا و اروپا می‌تواند تا حد زیادی به کسب و کار و درآمدزایی این شرکت آمریکایی در خاورمیانه کمک خواهد کرد.




منبع : fast company
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار