تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018 September 23
منابع خبری از تولید نمایشگر هوشمند توسط فیس بوک خبر داده و می گویند این نمایشگر این هفته در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
به گزارش آی تابناک : منابع خبری از تولید نمایشگر هوشمند توسط فیس بوک خبر داده اند و می گویند این نمایشگر این هفته در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

این نمایشگر هوشمند از برخی امکانات بلندگوی صوتی هوشمند آمازون اکو و همین طور نمایشگرهای هوشمند لمسی ساخته شده توسط شرکت های رقیب برخوردار است.

این نمایشگر از فناوری شناسایی چهره برای صدور مجوز استفاده بهره می گیرد و بدین طریق مالک خود را شناسایی می کند. یکی از کارکردهای اصلی این محصول مکالمه ویدئویی است و گفته می شود نمایشگر یادشده با پیام رسان فیس بوک هم سازگار است.

قرار است این نمایشگر در دو مدل با ابعاد مختلف عرضه شود که یکی 400 دلاری و دیگری 300 دلاری خواهد بود. به منظور رفع نگرانی ها در مورد نقض حریم شخصی کاربران برخی امکانات خاص هم به این نمایشگر اضافه شده که از جمله آنها می توان به تنظیماتی خاص برای غیرفعال کردن دوربین جلو و همین طور بلندگوی الکسا اشاره کرد.

در مورد قابلیت های سخت افزاری، پردازنده و کیفیت دوربین این نمایشگر هوشمند اطلاعاتی در دست نیست. فیس بوک در برابر این خبر واکنشی از خود نشان نداده است.



منبع : اندروید پلیس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار